27 آوریل 2024 - 13:01

بازدید پورن استار آمریکایی از جاذبه های گردشگری تهران

4 فوریه 2024 - 17:20 dsfr.ir/m71ij

بازدید پورن استار آمریکایی از جاذبه های گردشگری تهران
ویتنی رایت کیست و در ایران چه می کند؟
بازدید پورن استار آمریکایی از جاذبه های گردشگری تهران

ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌ های جنسی و غیراخلاقی چند روز قبل استوری ای از خود در کاخ گلستان در تهران و خبر سفر خود به ایران را منتشر کرد.

به گزارش «دنیای سفر» ویتنی رایت، پورن استار آمریکایی که حضور این روزهایش در ایران سر و صدای زیادی به پا کرده است، در اینستاگرامش تصاویری از بازدید خود از سفارت سابق آمریکا در تهران منتشر کرده است.

خبرگزاری «ایلنا» با انتشار تصاویری در این رابطه نوشته است:

ویتنی رایت، پورن‌استار معروف آمریکایی به ایران آمده و عکسی از بازدید خود از کاخ گلستان تهران و سفارت سابق آمریکا را به اشتراک گذاشته است.

ویتنی رایت کیست و در ایران چه می کند؟

ماجرا از جایی شروع شد که ویتنی رایت، بازیگر فیلم‌ های جنسی و غیراخلاقی چند روز قبل استوری ای از خود در کاخ گلستان در تهران منتشر کرد. او در این عکس ظاهری کاملاً پوشیده، مطابق پوشش عرف در ایران داشت. ویتنی رایت چندی قبل هم با انتشار یک استوری از مخاطبان خود خواسته بود تا بهترین غذاها و دیدنی‌ های تهران را به او معرفی کنند.

بازدید پورن استار آمریکایی از سفارت سابق آمریکا در ایران

در صفحه‌ ی اینستاگرام او عکس هایی از سفر او به لبنان و مصر نیز دیده می‌ شود. ویتنی رایت از قرار معلوم، از مدافعان فلسطین هم هست و در قسمت معرفی اکانت اینستاگرام خود شعار «فلسطین را آزاد کنید» را نوشته‌ است.

حضور او در ایران اما با واکنش منفی کاربران شبکه‌ های اجتماعی مواجه شده است. بسیاری این سؤال را مطرح کرده اند که با توجه به رویکرد مسئولان کشور نسبت به موضوع پوشش شهروندان،‌ چطور و چرا یک بازیگر فیلم‌ های غیراخلاقی باید در ایران به راحتی حضور داشته باشد.

ستاره پسیانی، بازیگر مشهور نیز از جمله کسانی بود که به حضور این بازیگر فیلم های غیر اخلاقی در ایران واکنش نشان داد. او با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق اعتراض کرد.

بازدید پورن استار آمریکایی از سفارت سابق آمریکا در ایران

ویتنی رایت کیست؟

هنوز هیچ واکنش رسمی ای از سوی مسئولان کشور درباره ی حضور ویتنی رایت در ایران صورت نگرفته است.

ویتنی رایت کیست؟

ویتنی رایت در سال ۱۹۹۱ در اوکلاهاما سیتی، مرکز ایالت اوکلاهاما، در خانواده‌ای با تبار بومی آمریکایی و ولزی به دنیا آمد. او تحصیل در رشته پرستاری و همچنین تکنسین داروسازی را آغاز کرد و هر دو را رها کرد و به مدت ۱۰ ماه به عنوان رقصنده در اوکلاهاما کار کرد.

در ویکی‌پدیای او نوشته شده است: او که به دنبال جهش دیگری در حرفه خود بود، در سال ۲۰۱۶ به عنوان بازیگر وارد صنعت پورنوگرافی شد.

1