26 آوریل 2024 - 14:03

انتصاب جدید در شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی

20 آوریل 2023 - 11:00 dsfr.ir/rs2x7

فریبا عباسی «سرپرست معاونت اجرایی هتل‌ها» شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی

سرپرست معاونت اجرایی شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی منصوب شد.

به گزارش «دنیای سفر»، فریبا عباسی با حکم مهدی ذوقی نائب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی به عنوان «سرپرست معاونت اجرایی هتل‌ها» منصوب شد.

عباسی پیش از این، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، مدیرکل امور بانوان در سازمان جمعیت مهر جوانان، عضو هیات علمی توسعه سازمان علوم و فنون، مشاور گردشگری کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مشاور رسانه‌ای معاون امور اقتصادی وزارت کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی، عضو و دبیر هیات رئیسه و رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر مراغه در دوره چهارم و رئیس کمیسیون ماده ۷۷ بود که جایگزین علی کاظمی شد.

شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در دهه هفتاد در جریان واگذاری بخشی از اموال و دارایی‌های دولت به نسبت مساوی به صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل شد که بخشی از مجموعه اقامتگاه‌های ایرانگردی و جهانگردی، که پیش از انقلاب تاسیس شده بود را در اختیار گرفت و درحال حاضر بیش از ۴۷ هتل و مرکز پذیرایی در گستره ۲۳ استان کشور دارد که با عنوان گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی فعالیت می‌کنند. ارائه خدمات اقامتی، رفاهی و گردشگری به بازنشستگان و جذب گردشگر داخلی و خارجی بخشی از ماموریت این شرکت است.

1