27 آوریل 2024 - 00:28
معاون وزیر راه:

بلیت اتوبوس در ایام اربعین پیش فروش نمی شود

19 اوت 2022 - 11:10 dsfr.ir/km35u

بلیت اتوبوس در ایام اربعین پیش فروش نمی شود
دریافتی
اتوبوس های بین شهری در مرز مهران

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای منتهی به اربعین که زائران قصد سفر به عراق دارند، پیش فروش بلیت اتوبوس بین جاده ای انجام نخواهد شد و فروش تمام بلیت ها روزفروش است.

به گزارش «دنیای سفر» داریوش امانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به افزایش تقاضای اتوبوس برای سفر اربعین و کاهش میزان ناوگان حمل و نقل عمومی که منجر به افزایش هزینه این ناوگان در جاده های کشور شده، اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس در نزدیکی ایام اربعین اطلاع رسانی خواهد شد. 

وی افزود: اگر نیاز به پیش فروش بلیت ها احساس شد، حتما موضوع اطلاع رسانی می شود. هیچکس در هیچ سایتی اجازه ندارد بلیت اتوبوس پیش فروش کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: باید توجه داشت ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی محدود است. همانطور که معاون امنیتی وزیر کشور نیز اعلام کرد، انتظار می رود زائران در سفر اربعین از خودروی شخصی خویش استفاده کنند.

امانی خاطرنشان کرد: البته در ایام پیش رو تلاش می شود تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی کشور برای سفر زائران به عراق اختصاص یابد. ضمن اینکه مطابق مصوبه ستاد اربعین مقرر شد در مدت زمان بازگشت زائران از ظرفیت دستگاه ها و کارخانجات بزرگ که اتوبوس در اختیار دارند نیز استفاده شود.

1