27 آوریل 2024 - 07:53
اولین تغییر در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اصفهان منصوب شد

14 فوریه 2022 - 12:00 dsfr.ir/8z4ay

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اصفهان منصوب شد
حمید وکیلی
گردشگران خارجی در مسجد جامع اصفهان

سرپرست معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و #گردشگری استان #اصفهان منصوب شد.

به گزارش «دنیای سفر»، معاونت میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان مدتی بود که مدیر مشخص نداشت، تا اینکه امروز (شنبه) سرپرستی برای یکی از مهم ترین جایگاه های استان اصفهان منصوب شد.

علیرضا ایزدی، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری استان اصفهان در اولین قدم از تحول در ساختار این اداره کل اقدام به تعیین سرپرست برای معاونت میراث فرهنگی کرد. او سید مهدی موسوی موحد که از مدیران جوان حوزه میراث فرهنگی است را به معاونت میراث فرهنگی فرستاد.

در متن نامه مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان خطاب به موسوی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جنابعالی و به موجب ابلاغ، "سرپرستی معاونت میراث فرهنگی اداره کل" به شما محول می گردد. برنامه ریزی به منظور حفظ، مرمت و احیای بناها، محوطه ها، بافت ها و اموال تاریخی فرهنگی استان، نظارت همه جانبه بر اجرای صحیح پروژه ها و قوانین، مقررات، آیین نامه ها و اقدام لازم جهت ثبت آثار تاریخی منقول و غیرمنقول واجد شرایط از جمله اعم وظایف جنابعالی محسوب می گردد.

امید است با جدیت و پشتکار و بهره گیری از متخصصین و کارشناسان ذیربط و تعامل با معاونین و مسئولین محترم اداره کل و وزارت متبوع در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و سرفراز باشید.

موسوی موحد پیش تر به عنوان مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان فعالیت می کرد.

پیش از این، ناصر طاهری، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان بود.

1