19 مارس 2024 - 10:03
مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری توضیح داد:

چرا با وجود کرونا تورآشناسازی برگزار می شود؟

5 ژوئیه 2020 - 14:00 dsfr.ir/lh9lb

چرا با وجود کرونا تورآشناسازی برگزار می شود؟
iranmarcopolo.com
تور آشناسازی

مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی می گوید: تورهای آشناسازی تلاشی برای توزیع سفر ایمن و هوشمند در دوران همزیستی با کرونا است و ظرفیت های گردشگری هر استان با هدف مدیریت سفر، تحریک تقاضا و اعتمادسازی معرفی می شود.

محمد قاسمی که حدود یک هفته پیش پس از استعفای محمدابراهیم لاریجانی از مدیرکلی اداره بازاریابی و تبلیغات گردشگری به این سمت منصوب شد، در نخستین اظهارنظر به موضوع تورهای آشناسازی پرداخت که اتفاقا با نقدهایی همراه بوده است. مدیرکل جدید بازاریابی و تبلیغات گردشگری می گوید: این برنامه در راستای اجرای منویات وزیر محترم میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مبنی بر ترویج «گردشگری داخلی در همزیستی با کرونا» با هدف ایجاد نشاط اجتماعی از یک سو و رونق بخشی به کسب و کارهای مرتبط با صنعت گردشگری و اشتغال مربوطه از سوی دیگر است.

وی اضافه می کند: معاونت گردشگری در قالب طرح ضربتی «تحریک و مدیریت تقاضای سفرهای داخلی در دوران کرونا»، تور آشناسازی فعالان عرصه فضای مجازی گردشگری، اصحاب رسانه، تورگرادانان و دفاتر خدمات مسافرتی، افراد تاثیر­گذار و گروه ­های مرجع کشور برای معرفی و شناساندن ظرفیت ها و توانمندی های گردشگری استان ها را با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و با همکاری ادارات کل تابعه در دستور کار قرار داده است.

بنا بر گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری به نقل از مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری، هم اکنون تورهای آشناسازی استان های قزوین، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، مازندران، تهران، البرز، قم، گیلان، همدان و زنجان در حال برنامه ریزی و اجرا است که برخی از آن ها به کار خود پایان داده اند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1