26 آوریل 2024 - 20:48

اولین پنجشنبه بازار صنایع دستی افتتاح می شود

26 ژوئیه 2022 - 11:40 dsfr.ir/2d1iz

اولین پنجشنبه بازار صنایع دستی افتتاح می شود
پیمان شاه سنایی
بازار صنایع دستی

اولین پنجشنبه بازار صنایع دستی در باغ هنر اراضی عباس آباد روز پنجشنبه هفته جاری ۶ مرداد ۱۴۰۱ به صورت رسمی افتتاح می شود.

به گزارش «دنیای سفر» بر اساس برنامه ریزی ها و هماهنگی های به عمل آمده از سوی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اولین پنجشنبه بازار صنایع دستی برگزار خواهد شد.

این بازار به صورت یک روزه و با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از هنرمندان استان های کشور در رشته های متنوع صنایع دستی مانند سفال و سرامیک، گلیم بافی، نمدمالی، تولیدات چرمی دست دوز، حصیربافی، البسه محلی و ... روز پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ در محل اراضی عباس آباد تهران برگزار می شود.

این بازار صنایع دستی به صورت هفتگی در روزهای پنجشنبه با هدف توسعه اماکن فروش و عرضه، ترویج فرهنگ مصرف محصولات صنایع دستی ایرانی با حضور هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کشور و با برنامه ریزی و نظارت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی این وزارتخانه برگزار خواهد شد.

اولین پنجشنبه بازار صنایع دستی از ساعت ۸ الی ۲۰ روز پنجشنبه هفته جاری در باغ هنر اراضی عباس آباد به آدرس اتوبان حقانی، ورودی کتابخانه ملی، محوطه باغ هنر برگزار می شود.

1