19 مارس 2024 - 06:58

پیشنهادات فوق العاده تور ارزان تایلند در سال 99

4 ژانویه 2020 - 10:00 dsfr.ir/wg0tt

بازار تایلند

تایلند، جواهر آسیای شرقی، جایی که به بهشت طبیعت دوستان مشهور است. کشوری سرسبز و استوایی که هر ساله مقصد بسیاری از گردشگران از سرتاسر دنیاست. اگر شما هم قصد سفر به این کشور جذاب و پر طرفدار را دارید، بهتر است از همین الان یکی از پیشنهادات مقرون به صرفه تور تایلند را انتخاب کنید تا مقدمات سفر خود را آماده کنید.

اغلب تورهای کشور تایلند از ایران به مقصد شهرهایی چون بانکوک، پاتایا و پوکت انجام می شود. مدت زمان بیشتر این تورها حداقل یک هفته یا 7 شب و 8 روز است. مطمئن باشید برای گشت و گذار در این شهرهای زیبا هشت روز هم زمان کمی است. اگر می توانید از تعطیلات نوروز استفاده کنید بهتر است در لیست تور تایلند عید 99 به دنبال یک پکیج مناسب برای بازدید از شهرهای تایلند باشید. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره این کشور و جاذبه های دیدنی آن بدانید.

سفری به تایلند ، شهر لبخندها

جاذبه های گردشگری تایلند بسیار متنوع است. از قایق سواری بر روی رودخانه گرفته تا پل های معلق در کوهستان و موزه و خیابان گردی. زیبایی های تایلند نه تنها قابل وصف نیست بلکه تصاویر هم گویای این شگفتی نیست.

کاخ گرند

فرقی ندارد چند روز را با تور تایلند در این کشور می گذرانید، طوری برنامه ریزی کنید که حتماً از کاخ گرند بانکوک دیدن کنید. یکی از مکان های درجه یک شهر بانکوک برای گردشگری که از اهمیت تاریخی بسیاری برخوردار است. بهتر است یک نیم روز برای دیدن این کاخ جذاب وقت بگذارید چرا که مجموعه ای از مکان های دیدنی دیگری چون وات پو، وات آرون و معبد سپیده دم نیز در نزدیکی این کاخ قرار گرفته اند.

پارک ملی خوائو یائی

یکی دیگر از جذابیت های کم نظیر کشور تایلند، دیدن فیل ها در پارک های طبیعی آن است. شما م یتوانید در کمپ های یک یا دو روزه در کنار حیوانات در جنگل قدم بزنید، به فیل ها غذا بدهید و میمون ها را تماشا کنید.

شهر تاریخی آیوتایا

قدم زدن در ویرانه های رمانتیک آیوتایا، جایی که زمانی دور پایتخت سابق تایلند بوده است، حس و حال عجیبی دارد. اگر مقصد شما بانکوک است با یک سفر کوتاه با قطار یا اتوبوس می توانید به آیوتایا برسید و یک روز از تور تایلند خود را به آن اختصاص دهید.

چیانگ مای

بسیاری از افرادی که به دنبال تور ارزان قیمت تایلند هستند، فراموش می کنند که هزینه اصلی در حین سفر و برای خرید و خورد و خوراک خرج می شود. پیاده روی در بازار های محلی این کشور می تواند بسیار در امر مدیریت هزینه شما موثر باشد. به این دلیل که بازارهای محلی تایلند هر روزه میزبان گردشگران است و می توانید بسیاری از اجناس را با قیمت مناسب در آنجا خریداری کنید. جدای از غذاهای خوشمزه و ارزان قیمتی که در این پیاده روی نصبیتان می شد، با فرهنگ و روحیات مردم این کشور هم از نزدیک آشنا خواهید شد.

کوه فی فی

تماشای یک غروب دل انگیز در فضایی زیبا، موقعیتی است که در کمتر مکان تفریحی گردشگری نصیبتان می شود. جزایر فی فی که در کرابی یعنی یکی از مناطق مشهور گردشگری تایلند واقع شده اند، یکی از جاهایی است که بهتر است در سفر با تور تایلند خود بگنجانید. خرید از فروشگاه های کوچک و محلی جزیره، خوردن میان وعده ها و میوه های خوشمزه، بازی با میمون های بازیگوش و غذا دادن به آن ها همگی بخشی از تفریحاتی است که در جزایر فی فی تجربه خواهید کرد.

چرا با تور تایلند به این سفر هیجان انگیز برویم؟

مدیریت هزینه ها و برنامه ریزی سفر، کاری است که می تواند روزها از ما زمان بگیرد و گاهی سردرگممان کند. هماهنگ کردن پروازها، گرفتن ویزا و بیمه مسافرتی، برنامه ریزی برای رفتن به مرکز از شهر از فرودگاه و پیدا کردن یک هتل خوب، در کشوری غریب ممکن است انرژی زیادی از شما بگیرد. به جای همه این کارها می توانید به سادگی با پیدا کردن یک تور خوب دغدغه های سفر را به حداقل برسانید و از فرصتی که دارید نهایت استفاده را بکنید.

بیشتر تورهای تایلند از مبدا تهران حرکت می کنند اما می توانید برای رزرو تور تایلند از شیراز و مشهد و اصفهان از صفحه پیشنهادات تور تایلند شیپور دات کام اقدام کنید تا آژانس مسافرتی مربوطه هماهنگی ها را انجام دهد.

بد نیست بدانید بهترین فصل برای سفر به کشور تایلند بین ماه های نوامبر تا فوریه است که دمای هوا در طول روز به 28 درجه و شب ها به 12 درجه می رسد و رطوبت هوا هم کمتر می شود. اگر می خواهید از تعطیلات نوروز سال 99 استفاده کنید بد نیست آفرهای تور تایلند عید 99 را نگاهی بیندازید و برای رزرو آن به موقع اقدام کنید.

« دنیای سفر » این نوشته را از « sheypoor.com » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1