27 آوریل 2024 - 19:22

اسکان مسافران در بستر رودخانه ها ممنوع

9 مارس 2024 - 10:20 dsfr.ir/ff0ts

اسکان مسافران در بستر رودخانه ها ممنوع
اسکان مسافران در بستر رودخانه ها ممنوع
چادر زدن مسافران نوروزی در کنار رودخانه دز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط آب وهوایی استان اردبیل در عید نوروز، باید جلوگیری از اسکان مسافران نوروزی در مسیل ها و بستر رودخانه های سطح استان مورد توجه دستگاه های مرتبط باشد.

به گزارش «دنیای سفر»، سیدکمال الدین میرجعفریان ۱۹ اسفند در نشست کمیته شهرداری ها و دهیاری های خدمات سفر استان اظهار کرد: با توجه به جایگاه گردشگری استان اردبیل و حضور مسافران نوروزی در استان، تدابیر لازم در جهت استقبال و اسکان مسافران در عید نوروز ۱۴۰۳ توسط دستگاه های مربوط اتخاذ شده است.

وی با اشاره به شرایط جوی آب وهوایی در نوروز، افزود: باید تدابیر لازم برای جلوگیری از اسکان مسافران در مسیل ها و بستر رودخانه ها در دستور کار باشد و دستگاه های مرتبط به این موضوع توجه داشته و پیش بینی های آب وهوایی به شکل مستمر و مداوم بررسی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: نیروهای راهنمایی و رانندگی استان اردبیل اولویت اصلی خود را در رابطه با رانندگان متخلف به صورت ارشادی در دستور کار داشته باشند ولی با رانندگان دارای تخلفات پرخطر برخوردهای قانونی لازم را انجام دهند.

میرجعفریان تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های گردشگری سرعین، تدابیر و اقدامات مورد نیاز در دستور کار است تا در روزهای حضور مسافران در این شهر، مشکلات ترافیکی به حداقل کاهش یابد و با مشخص شدن کمپ اسکان برای مسافران نوروزی در این شهر، از اسکان در سایر نقاط شهر پیشگیری شود.

وی بیان کرد: سرویس های بهداشتی در جاده ها و شهرهای استان اردبیل باید به شکل کامل و شبانه روزی فعال و در خدمت مسافران نوروزی باشد.

1