29 آوریل 2024 - 22:38
از سوی سازمان تعزیرات انجام شد

محکومیت هتل مشهور در بندرعباس

8 آوریل 2024 - 23:30 dsfr.ir/tq3vm

محکومیت هتل مشهور در بندرعباس
قیمت هتل های بندرعباس | رزرو هتل بندرعباس | عکس تزئینی است
قیمت هتل های بندرعباس | رزرو هتل بندرعباس | عکس تزئینی است

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: در گشت مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز بهداشت، با مشاهده تخلفات یک هتل مشهور در بندرعباس، پرونده تشکیل دادند و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش «دنیای سفر»، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده تخلف یک هتل به دلیل درج نکردن قیمت، رعایت نکردن دستورالعمل بهداشتی و فروش کالاهای تاریخ مصرف گذشته به ارزش یک میلیارد و ۹۱۲ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی بندرعباس رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه پس از رسیدگی به پرونده و با توجه به مستندات، اتهامات انتسابی را محرز و مدیر هتل را به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسن پور، در گشت مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز رئیس شعبه تعزیرات حکومتی، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز بهداشت، با مشاهده تخلفات یک هتل مشهور در بندرعباس، پرونده تشکیل دادند و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه برای گرانفروشی لاستیک در قم

تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: پرونده تخلف گرانفروشی یک واحد عرضه کننده انواع لاستیک خودروهای سبک و سنگین به ارزش ۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال در شعبه دوم تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام گرانفروشی را محرز و علاوه بر الزام به پرداخت چهار میلیون و ۵۰۶ هزار ریال خسارت وارد شده به شاکی، متهم را به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۶۲۸ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

حسام گفت: بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت پس از دریافت شکایت از شاکی، گزارش تخلف این واحد صنفی را تشکیل و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کردند.

قیمت هتل های بندرعباس | رزرو هتل بندرعباس | عکس تزئینی است

چسب چوبی که گازوئیل بود

 سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه ۱۷ شهریور تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق ۵۳ هزار و ۸۷۹ لیتر گازوئیل به ارزش ۲۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و گزارش بازرسان گمرک دوغارون و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، مدیرعامل شرکت را به عنوان شخص حقیقی به پرداخت ۱۰۸ میلیارد و ۶۵۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

مدنی گفت: شعبه همچنین شرکت را به عنوان شخص حقوقی علاوه بر ممانعت یکساله از فعالیت اقتصادی به پرداخت ۲۱۷ میلیارد و ۳۰۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل هشت برابر ارزش سوخت کشف شده، محکوم کرد و شخص حقیقی و حقوقی در مجموع به پرداخت ۳۲۵ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: ماموران گمرک مرز دوغارون در بازدید از محموله های یک شرکت صادرات بین المللی و نمونه برداری از ۲ دستگاه کامیون دارای بارنامه چسب چوب، با مشاهده اینکه بار کامیون ها گازوئیل بوده، پرونده تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جریمه و محرومیت یک ساله شرکت بازرگانی متخلف در ارومیه

جریمه و محرومیت یک ساله شرکت بازرگانی متخلف در ارومیه

حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن ۷۶ هزار و ۲۳۴ یورو تعهدات ارزی به ارزش ۳۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن عین ارز و محرومیت از یک سال فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت ۶۵ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانک تجارت و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

1