28 آوریل 2024 - 00:52
استاندار خوزستان:

گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است

21 فوریه 2024 - 16:00 dsfr.ir/k42dr

گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است
گردشگری دریایی در خوزستان رونق گرفته است
تردد بیش‌ از ٣۴٠ هزار نفر در اماکن گردشگری دریایی خوزستان

استاندار خوزستان گفت: گردشگری دریایی از سال گذشته تاکنون رونق بسیار خوبی در استان داشته و انتظار می رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

به گزارش «دنیای سفر» استاندار خوزستان گفت: استان خوزستان مهد تمدن ایران است و با توجه به میراث فرهنگی غنی و کهن استان فرمانداران و مسئولان باید توجه ویژه ای به ساماندهی و زیباسازی شهرهای خوزستان داشته باشند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت هایی که خوزستان دارد، قابلیت جذب گردشگران زیادی را در ایام نوروز دارد و باید تلاش کنیم این پتانسیل ارزشمند بیش از پیش شناسایی شود.

استاندار خوزستان بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در قالب کاروان های راهیان نور در استان مایه خیر و برکت است و باید آمادگی لازم برای میزبانی از این عزیزان تدارک دیده شود.

وی افزود: گردشگری دریایی از سال گذشته تاکنون رونق بسیار خوبی در استان داشته و انتظار می رود شرایط این بخش باز هم بهبود یابد.

حسینی.محراب تاکید کرد: زیباسازی شهرها توسط شهرداری ها در ایام نوروز بسیار حائز اهمیت بوده و باید در دستور کار قرار داشته باشد.

افزایش مجتمع های رفاهی بین راهی برای استراحت رانندگان، رفع نقاط حادثه خیز، کنترل قیمت ها و تامین کالاهای اساسی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، استقرار پایگاه های اورژانس و هلال احمر، ساماندهی جایگاه های سوخت، مراکز درمانی و… از دیگر نکاتی بود که در این نشست موردتاکید استاندار خوزستان قرار گرفت.

1