27 آوریل 2024 - 12:40
مدیرعامل منطقه آزاد:

کیش آمادگی میزبانی مسافران نوروزی را دارد

4 فوریه 2024 - 13:30 dsfr.ir/st1i6

کیش آمادگی میزبانی مسافران نوروزی را دارد
مسافران نوروزی در کیش
کیش آمادگی میزبانی مسافران نوروزی را دارد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت حفظ برند مهمان نوازی در این جزیره گفت: آمادگی میزبانی از تمامی اقشار جامعه در سفرهای نوروزی هستیم.

به گزارش «دنیای سفر»، «رحیم سرهنگی» روز شنبه در گفت و گو با رسانه ها با بیان اینکه خدمات شایسته به همه اقشار و حفظ کرامت مسافران با هر سطح درآمدی باید مورد توجه ویژه قرار گیرد، اظهار کرد: کیش همواره در ایام نوروز میزبان تعداد قابل توجهی گردشگر از نقاط مختلف ایران است که برای ارائه بهترین خدمات به آنان تمامی تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر افزایش نظارت بر قیمت ها در سطح جزیره، بیان کرد: نباید با گران فروشی اعتبار جزیره کیش خدشه دار شود؛ فعالان اقتصادی و بازاریان نباید قیمت های محصولات خود را در ایام نوروز و پیک سفرها به جزیره افزایش دهند؛ باید شرایطی فراهم شود که مسافران پس از خاتمه سفر هم احساس رضایتمندی از ارائه خدمات ونرخ عرضه کالاها داشته باشند.

رییس ستاد سفرهای نوروزی و تابستانی جزیره کیش با اشاره به نرخ عرضه بلیت ها و کمبود پروازها، گفت: با یک هماهنگی بین دستگاهی در این رابطه باید مانع افزایش نرخ بلیط ها در ایام نوروز شد.

وی در ادامه با بیان اینکه زیر ساخت های تولید انرژی در جزیره کیش در حال تکمیل است، اضافه کرد: امید است با رفع مشکلات مربوط به تولید آب و برق در جزیره کیش جشنواره تابستانی پر رونقی را شاهد باشیم.

1