27 آوریل 2024 - 21:08

ثبت حدود ۳.۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران

16 سپتامبر 2023 - 20:40 dsfr.ir/q419h

ثبت حدود ۳.۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران
خبرگزاری مهر
ثبت حدود ۳.۵ میلیون نفر شب اقامت در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ثبت سه میلیون و ۳۸۶ هزار و ۸۹۰ نفر شب اقامت مسافران در تعطیلات اخیر در این استان خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر»، صادق برزگر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، این میزان ثبت اقامت در مازندران از تاریخ ۲۲تا ۲۴ شهریور ماه همزمان با تعطیلات تابستانه اخیر است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت بیشتر از ۴۰۰ هزار مسافر و گردشگر از اماکن تاریخی و جذاب مازندران بازدید کردند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اجرای طرح های نظارتی بر فعالیت اماکن اقامتی و پذیرایی استان خاطرنشان کرد که در این مدت ۲۰۰ مورد بازرسی از تاسیسات گردشگری استان انجام شده است.

وی مازندران با اشاره به پیش بینی حجم بیشتر حضور مسافران از اقصی نقاط کشور در استان مازندران گفت: برای این منظور هماهنگی های لازم برای میزبانی از خیل عظیم مسافران از سوی دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر مازندران صورت گرفته است.

برزگر ادامه داد: برای این منظور پیش از آغاز موج سفرهای پایان تابستان به مازندران جلسه ای به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان مسول ستاد خدمت سفر و دستگاه های اجرایی عضو این ستاد برگزار شد و تصمیم گیری و برنامه ریزی لازم برای این مهم صورت گرفته است.

1