19 مارس 2024 - 09:38

جشنواره زمستانی تخت سلیمان برگزار می شود

22 ژانویه 2019 - 08:00 dsfr.ir/4688l

تخت سلیمان

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان تکاب از برگزاری جشنواره تخت سلیمان خبر داد.

امیر مطلوبی رئیس اداره میراث فرهنگی تکاب، روز دوشنبه 1 دی 97 با اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های انجام شده با فرمانداری تکاب و بخشداری و دهیاری تخت سلیمان این جشنواره در سطح گسترده ای اجرا خواهد شد.

او با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار داشت: با توجه به وجود مناطق بکر طبیعی، مجموعه جهانی تخت سلیمان و آبگرم های فراوان در این منطقه هدف اصلی از برگزاری این جشنواره معرفی توانمندی های منطقه و جذب گردشگران در فصل زمستان است.

در این جشنواره بخشهای مختلفی مانند جشنواره آدم برفی، ساخت ائلمان های تاریخی شهرستان تکاب با برف و یخ، برپایی غرفه های غذا های سنتی و بومی، برگزاری مسابقات و بازیهای محلی و چندین برنامه مفرخ برای شرکت کنندگان در این جشنواره در نظر گرفته ایم.

سعی خواهیم داشت با هماهنگی های لازم با انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری اقدام به دعوت از تورهای گردشگری از مراکز استان و پایتخت نمائیم تا ظرفیتهای گردشگری منطقه را به هموطنان معرفی نمائیم.

باید از همکاریهای فرمانداری و اداره ورزش و جوانان و ارشاد اسلامی تکاب، مجموعه جهانی تخت سلیمان، بخشداری و دهیاری تخت سلیمان و بویژه اقامتگاه های بوم گردی موجود در منطقه که در اجرای این جشنواره ها ما را یاری خواهند کرد قدردانی کنیم.

اولین جشنواره زمستانی تخت سلیمان در تاریخ 19 بهمن ماه سال جاری در مجموعه آبگرم تخت سلیمان برگزار خواهد شد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1