27 آوریل 2024 - 05:57

برنامه های نوروزی گردشگری بر نوروزگاه ها متمرکز است

26 فوریه 2018 - 08:30 dsfr.ir/7t22b

برنامه های نوروزی گردشگری بر نوروزگاه ها متمرکز است
khabaronline.ir
برنامه های نوروزی

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: همه برنامه های نوروز 97 بر نوروزگاه ها متمرکز خواهد بود و مدیران استانی برنامه های شاد و جذابی را برای مردم تدارک دیده اند.

محمد محب خدایی روز یکشنبه در نشست خبری نوروزی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در تالار فجر میراث فرهنگی افزود: در نوروز 97 با ایجاد کارناوال های شهری، استیج ها، رالی تور و نوروزگاه ها، نشاط هیجان و جذابیت را برای مسافران نوروزی فراهم می کنیم.

سعی می کنیم با استفاده از ظرفیت های قومی و فرهنگی، جاذبه های اقوام در خدمت گرفته شود. برای توزیع مقاصد سفر، پنج منطقه کمتر شناخته شده گردشگری کشور در برنامه های ویژه ما قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از مدیریت هتل داران استان تهران خواستیم تا با تعریف تورهای ارزان قیمت جهانی، برای جذب گردشگران خارجی از برای پر کردن ظرفیت و خالی هتل ها و ایرلای های کشور استفاده کنند.

سامانه خدمات حوزه سفر نیز طراحی شده که همه خدمات از جمله پلیس، پمپ بنزین، خرید، هتل و ... از یک پنجره واحد انجام شود و سود آن برای مسافران این است که حداکثر خدمات از طریق این سامانه با حداقل هزینه انجام خواهد شد.

رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر یادآور شد: در سامانه دیگری به نام نظارت آنلاین نیز مسافران در صورت داشتن شکایت از طریق موبایل خود به صورت آنلاین با این سامانه ارتباط می گیرند و اتاق مونیتورینگ آنها را به مسوول مربوطه برای پاسخگویی وصل خواهد کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایرنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1