19 مارس 2024 - 08:57
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد:

محیط زیست، وزارت نخواهد شد

27 می 2017 - 16:00 dsfr.ir/7t2n4

محیط زیست، وزارت نخواهد شد
hidoctor.ir
بررسی تأسیس وزارت محیط زیست در مجلس

طرح تشکیل وزارت محیط زیست و منابع از دستور کار کمیسیون اجتماعی #مجلس شورای اسلامی خارج شد.

"دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس"

روح الله بابایی صالح در گفت و گو با جام جم آنلاین به تشریح جلسه کمیسیون متبوع خود پرداخت و گفت: طرح یاد شده میان نمایندگان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از استماع توضیحات آقای افراشته، معاون اداری و استخدامی کشور و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس کلیات آن را رد و از دستور کار کمیسیون اجتماعی خارج شد.

وی با گریزی بر بررسی طرح اصلاح اساسنامه بنیاد شهید خاطرنشان کرد: در این رابطه مقرر شد کمیته ای تشکیل و با مقام معظم رهبری مکاتبه و اذن رهبری را برای اصلاح اساسنامه اخذ کند اما به دلیل عدم تشکیل این کمیسیون نمایندگان در این رابطه به نتایج واحدی نرسیدند بنابراین این طرح از دستور کار کمیسیون خارج و کلیات آن توسط نمایندگان رد شد.

دبیر کمیسیون اجتماعی از دیگر محورهای جلسه کمیسیون سخن گفت و ابراز داشت: طرح اصلاح قانون بیمه اجتماعی رانندگان حمل ونقل بار و مسافر بین شهری مورد بررسی قرار گرفت، ولی نمایندگان در این زمینه هم به نتیجه ای نرسیدند و در نهایت قرار شد این طرح امروز در جلسه صحن علنی بررسی و رای گیری شود.

گفتنی است، دبیر کمیسیون اجتماعی چندی پیش در مصاحبه با جام جم آنلاین از پیشنهاد و بررسی تأسیس وزارت محیط زیست در مجلس خبر داده بود.

1