27 آوریل 2024 - 17:24
مسوول فوریت های پزشکی اردستان خبر داد؛

آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز

18 مارس 2024 - 16:20 dsfr.ir/xp5fa

آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز
آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز
آماده باش اورژانس اردستان برای ایام نوروز

مسوول فوریت های پزشکی اردستان گفت: طرح نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی از ۲۴ اسفند شروع شده و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد و ۷ پایگاه اورژانس اردستان، آماده خدمت رسانی هستند.

به گزارش «دنیای سفر»، جواد مطیعی اظهار کرد: طرح نوروزی اورژانس پیش بیمارستانی از ۲۴ اسفند شروع شده و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد که در این طرح آمبولانس های اورژانس که جاده ای هستند در حاشیه ایمن جاده مستقر می شوند.

وی با اشاره به وجود ۷ پایگاه اورژانس در این شهرستان، افزود: در شهرستان اردستان پنج پایگاه اورژانس فعال وجود دارد که از این تعداد چهار پایگاه جاده ای هستند و شامل پایگاه های اورژانس ظفرقند، باقرآباد، مهاباد و زواره است که آمبولانس های این پایگاه ها در محورهای مواصلاتی شهرستان خدمت رسانی می کنند.

مسئول فوریت های پزشکی اردستان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکل کمبود نیرو که در اورژانس شهرستان و حتی استان اصفهان وجود دارد، دو پایگاه اورژانس روستاهای شهراب و نیسیان به صورت نیمه فعال هستند و در این ایام پایگاه شهراب فقط پنجشنبه و جمعه ها و پایگاه نیسیان حدود ۱۲ روز فعال است.

مطیعی تصریح کرد: از ابتدای شروع طرح نوروزی اورژانس شهرستان اردستان تاکنون، تعداد ۷ مأموریت تصادفی انجام شده که از این تعداد یک مورد شهری و ۶ مورد نیز جاده ای بود و در این راستا ۱۲ مصدوم نیز به بیمارستان اردستان منتقل شدند.

1