مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد خبر داد

افزایش ۴۷ درصدی جابه جایی مسافران در پایانه های مسافربری مشهد

28 مارس 2022 - 12:00 dsfr.ir/pi7j2

افزایش ۴۷ درصدی جابه جایی مسافران در پایانه های مسافربری مشهد
مرضیه موسوی
پایانه مسافربری امام رضا در مشهد

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری #مشهد از خدمات رسانی به بیش از ۴۴۰ هزار زائر طی ۱۰ روز گذشته از سوی این سازمان خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر» سید مهدی کمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین ماه سال جاری ۴۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر از طریق پایانه های مسافربری شهرداری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۴۷ هزار و ۶۱۵ نفر ۲۵ اسفند ماه، ۴۴ هزار و ۹۵ نفر ۲۶ اسفند ماه، ۴۵ هزار و ۴۳۱ نفر ۲۷ اسفند ماه، ۴۲ هزار و ۲۱ نفر ۲۸ اسفند ماه و ۳۸ هزار و ۷۳۳ مسافر ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ از طریق پایانه مسافربری شهرداری جابه جا شده اند.

مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری مشهد افزود: همچنین اول فروردین ماه ۳۴ هزار و ۲۶۹ نفر، دوم فروردین ماه ۴۷ هزار و ۲۴۸ نفر، سوم فروردین ماه ۵۰ هزار و ۲۰۱ نفر، چهارم فروردین ماه ۴۶ هزار و ۱۰۴ نفر و پنجم فروردین ماه نیز ۴۵ هزار و ۵۵ مسافر از طریق پایانه های مسافربری به مشهد وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

کمالی تصریح کرد: این در حالی است که از ۲۵ اسفند ۹۹ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۰ حدود ۳۰۰ هزار و ۶۰۷ نفر از طریق پایانه های مسافربری به این شهر وارد و یا از این شهر خارج شده اند.

وی ادامه داد: مقایسه این ۲ آمار نشان می دهد میزان ورود مسافر از ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا پنجم فروردین ماه ۱۴۰۱ نسب به ۱۰ روز مشابه سال قبل از آن با ۴۷ درصد افزایش ۱۴۰ هزار و ۶۶۵ نفر بیشتر بوده است.

1