لوازم جانبی که سفر را آسان می کنند

24 فوریه 2018 - 16:20 dsfr.ir/ws0xv

لوازم جانبی که سفر را آسان می کنند
elicdn.com
فناوری در سفر

با پیشرفت علم و دسترسی به تکنولوژی های هوشمند، امروزه لوازم جانبی مختلفی در دنیا ساخته شده اند که به همراه گوشی های هوشمند می توانند نقشی غیرقابل انکار در زندگی انسان ها داشته باشند. از دستبندهای مغناطیسی گرفته که مسئول سلامت گردشگران هستند، تا برنامه هایی که روند رژیم آنها را بررسی می کنند، همگی می توانند در برنامه سفری شما گنجانده شوند و وضعیت سفر شما را تغییر دهند.

1. دستبندهای مجهز به GPS
شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که یکی از اعضای خانواده در سفر گم شده باشد یا حتی خانواده همراه شما مسیری را اشتباه رفته باشند. دستبندهای مجهز به GPS این شانس را به شما می دهند که بدون دردسر آنها را پیدا کنید و مشکل خود را حل کنید. برخی از دستبندها امکان برقراری تماس های ماهواره ای و اینترنتی را نیز فراهم می آورند که همه اعضای خانواده می توانند از آنها استفاده کنند.

2. سیم شارژهای شبیه به دستبندهای دیجیتالی
همیشه همراه بردن شارژ در سفر یکی از مشکلات گردشگران بوده است، ولی امروز به لطف شرکت اپل این مشکل حل شده است و سیم شارژهایی به مانند دستبند درست شده است که قابلیت شارژ انواع گوشی های اپل را دارند. این کابل ها به راحتی در هر فضایی جا می شوند و در جاهایی که محدودیت حمل شارژر و سیم آن را دارید می توانید از این سیم ها استفاده کنید. هزینه خرید این سیم ها تنها 25 دلار است.

3. ردیاب های تناسب اندازم و رژیم غذایی
خروج از برنامه رژیم غذایی و روی آوردن به تنبلی و پرخوری یکی از عادات گردشگران در سفر است که ردیاب های تناسب اندام از این کار جلوگیری می کنند. این ردیاب ها طوری طراحی شده اند که میزان تحرک شما را در طول روز محاسبه می کنند و از طریق برنامه کالری شماری که بر روی گوشی های هوشمند نصب می شوند روند تناسب اندام شما را کنترل می کنند.

4. فوب دیجیتالی هشداردهنده
این فوب های کوچک از جنس پلاستیک بوده و طوری طراحی شده اند که برای مواقع خطر می توانید از آنها استفاده کنید. فوب های دیجیتالی هشدار دهنده از دو قسمت تشکیل شده است که اگر کشیده شوند و از هم جدا شوند آژیر هشدار پخش می کند و به اطرافیان خبر می دهد. این سیستم در مواقع مواجه با خطر بسیار مفید هستند و می توانند از شما محافظت کنند. برای استفاده از آنها فقط کافیست که آنها را به دسته سوئیچ خود وصل کنید و در مواقع خطر بکشید.

5. پچ های UV
این پچ ها به عنوان یک لایه محافظ در برابر نور خورشید استفاده می شود و مانع از انعکاس نور از صفحه گوشی می شوند. این پچ ها در مواقع آفتابی ایده آل هستند و در مدل های مختلفی ساخته می شوند که می توانید از آنها استفاده کنید.

6. گوشی های خواب
گوشی های خواب یکی از محبوب ترین وسایل همراه در سفر است و می تواند چند نقش را همزمان اجرا کند. این گوشی ها محافظ خوبی در برابر نور هستند و می توانید در حین سفر به راحتی بخوابید. در ضمن در داخل این گوشی ها از دو بلندگوی بی سیم استفاده شده است که موسیقی پخش می کند و می توانید به راحتی بخوابید.

7. ساعت های هوشمند
ساعت های هوشمند به چند دلیل در این لیست قرار گرفته اند. در وهله اول این ساعت ها می توانند به گوشی هوشمند شما وصل شوند و وضعیت تماس های شما را نشان دهند. در ضمن این ساعت ها مجهز به GPS هستند و برای پیدا کردن موقعیت مکانی کمک می کنند. اخیراً در برخی از این ساعت ها راهنمای سفر قرار داده شده است که می تواند ابزاری مفید باشد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « کوله پشتی » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1