29 آوریل 2024 - 18:16

تغییرات گسترده در مسیریاب «نشان»

7 آوریل 2024 - 15:50 dsfr.ir/xk7bj

تغییرات گسترده در مسیریاب «نشان»
مسیریاب «نشان» | اپلیکیشن نشان
مسیریاب «نشان» | اپلیکیشن نشان

اپلیکیشن مسیریاب نشان حالا بیش از دو میلیون نقطه ی ثبت شده روی نقشه دارد و ظرفیت پارکینگ های آنلاین مشهد را نمایش می دهد.

به گزارش «دنیای سفر»، مسیریاب ایرانی «نشان» به روزرسانی جدیدی دریافت کرده است تا مردم بتوانند در سفرهای نوروزی و تابستانی، دقیق تر از همیشه مقصد خود را پیدا کنند. نشان می گوید نسخه جدید عملکرد اپلیکیشن را بهبود می دهد و قابلیت های کاربردی دیگری نیز در خود دارد.

نشان در بیانیه ای که منتشر کرده است، می گوید که حالا بیش از دو میلیون نقطه ی ثبت شده (POI) دارد و روز به روز تعداد این نقاط را با همکاری کاربران بیشتر می کند.

به لطف افزایش تعداد نقطه های نقشه، می توان از نشان برای کارهایی مثل پیدا کردن نانوایی، سوپرمارکت، باشگاه یا حتی تعویض روغنی استفاده کرد.

پیدا کردن رستوران در نشان آپدیت ۱۴۰۳

نشان ادعا می کند هر مکانی که در خیابان قابل تشخیص باشد، در این نرم افزار نقشه یاب جست و جو شدنی است. تلفن تماس و ساعت کاری و سایر اطلاعات کسب و کارها در نشان ثبت شده اند. این سرویس نقشه یاب در ماه های اخیر تیک آبی به کسب و کارها اعطا کرده است.

جدیدترین نسخه نشان عملکرد بهینه تری در بخش جست و جو دارد و باگ های نرم افزاری آن کمتر از قبل شده اند.

نسخه ی نوروزی نشان در صفحه اول رابط کاربری جدیدی دارد تا بتوان ساده تر به بخش جست و جو دسترسی پیدا کرد. این نسخه در صفحه اصلی اش قابلیت جست و جو سریع مکان های پر کاربرد را نیز دارد.

نسخه جدید نقشه یاب نشان هم زمان با تایپ کلمات، عبارتِ مدنظر را برای جست و جو به کاربر پیشنهاد می دهد و مکان های مرتبط را هم به نمایش می گذارد. نشان می گوید که در نسخه جدید، نتایج جست و جو با ترکیبی از فهرست نتایج و نقشه به نمایش در می آیند و عبارت های جست و جو شده در تاریخچه جست و جو ذخیره می شوند.

آپدیت جدید نشان در اپ استور آیفون

نمایش ظرفیت پارکینگ آنلاین مشهد در نشان

به روزرسانی جدید نشان برخی تغییرات در روند مسیریابی به هنگام رانندگی اعمال کرده است. در این نسخه، شاهد بهبود نمایش ترافیک روی خط مسیر و بازطراحی پنل آدرس و بهبود سیستم ذخیره ی مصرف باتری هستیم.

تعداد سرعت گیرهای ثبت شده در نشان از مرز ۶۰٬۰۰۰ مورد عبور کرده است و به لطف گزارش کاربران، تعداد سرعت گیرها به مرور زمان بیشتر هم می شود. نسخه جدید نشان پارکینگ های آنلاین شهر مشهد را به صورت آزمایشی نشان می دهد.

نشان می گوید که نسخه جدید نقشه یابش وارد اپ استور شده است و کاربران گوشی آیفون امکان دانلود آن را دارند. همچنین، می توان به روزرسانی جدید را از طریق گوگل پلی روی گوشی های اندرویدی دانلود کرد.

1