19 مارس 2024 - 09:13

بهترین قیمت بلیط هواپیما را از ایوار بخواهید

13 اوت 2018 - 10:20 dsfr.ir/tn618

بهترین قیمت بلیط هواپیما

قیمت مناسب و قدرت انتخاب بالا در سامانه آنلاین پرواز ایوار، اصلی ترین مزیت نسبت به رقبا به حساب می آید.

شاید نام شرکت مسافرتی ایوار را در زمینه اجرای متعدد تور اروپا، بلیط قطار اروپا، خدمات سی آی پی (CIP)، صدور گواهینامه بین المللی، بیمه مسافرتی و .... شنیده باشید، اما محصول جدید ایوار، ارائه بلیط هواپیمای داخلی و خارجی به صورت آنلاین است تا قدمی دیگر در راستای ارتقاء صنعت گردشگری برداشته باشد.

پس از سال ها تجربه موفق در زمینه اجرای تورهای ورودی و خروجی و سایر خدمات گردشگری، حالا ایوار با پیاده سازی سامانه آنلاین پرواز و ارائه آنلاین بلیط هواپیما، سبد محصولات خود را کامل تر کرده است تا با مراجعه به وبسایت این شرکت، تمام نیاز های خود برای یک سفر لذت بخش را برطرف کنید.

قیمت مناسب و قدرت انتخاب بالا در سامانه آنلاین پرواز ایوار، اصلی ترین مزیت نسبت به رقبا به حساب می آید. در این سامانه می توانید با صرفه جویی در وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری، در کوتاه ترین زمان ممکن و فقط با یک کارت شتاب (حتی برای بلیط هواپیما خارجی) بلیط خود را تهیه کنید. سامانه آنلاین بلیط هواپیما ایوار با فیلتر های مختلف و متنوع نظیر قیمت، ساعت رفت و برگشت، تعداد توقف های هواپیما و کلاس های پروازی، بهترین گزینه ها را به شما نشان می دهد. همچنین شما می توانید ارزان ترین قیمت بلیط در سه روز قبل و سه روز بعد از تاریخ وارد شده خود را مشاهده کنید تا در صورت امکان جابجایی سفر خود، مناسب ترین بلیط را تهیه کنید.

تیم پشتیبانی آنلاین که یکی از خدمات سیستم آنلاین پرواز ایوار به حساب می آید، در تمامی مراحل از انتخاب تا لحظه خرید بلیط هواپیما در کنار شما هستند و جای نگرانی برای پرواز شما باقی نمی گذارند. پس همین حالا به وبسایت ایوار مراجعه کنید و از خرید یک پرواز به یادماندنی لذت ببرید.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ویرلن » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1