19 مارس 2024 - 06:39

راهنمای خرید اینترنتی بلیت هواپیما و قطار

21 ژانویه 2018 - 11:50 dsfr.ir/551xr

راهنمای خرید اینترنتی بلیت هواپیما و قطار
ghasedak-ict.com
خرید اینترنتی بلیت قطار

در بین انواع وسایل نقلیه زمینی قطار مناسب ترین گزینه از لحاظ قیمت، ایمنی و راحتی سفر است. با توجه به انواع کیفی قطارها، گزینه های متعددی جهت خرید بلیت در پیش روی مسافران قرار می گیرد.

همه به خوبی از مزایای سفر های ریلی آگاهند، با توجه به امکان خرید اینترنتی بلیت قطار در سالهای اخیر، به جهت سهولت، سادگی و صرفه جویی در زمان، باعث شده بیشتر مورد توجه مسافران قرار بگیرد.

ویژگی دیگری که منجر به افزایش محبوبیت این گونه خریدها در میان مسافران شده است امکان خرید 24 ساعته از سامانه های اینترنتی است؛ ویژگی که ساعات کاری و محدودیت زمانی را بی معنا و همه چیز را معطوف به اراده مسافر برای سفر می سازد.

یکی از سامانه های فعال در خصوص بلیط هواپیما ارزان، خرید بلیط قطار و بیمه مسافرتی، سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24 است. این سامانه با همکاری بسیاری از شرکت های هواپیمایی مانند ایران ایر، ماهان و کارگزاران ریلی از جمله دو شرکت اصلی راه آهن جمهوری اسلامی (رجا) و ریل پرداز نوآفرین (فدک) اقدام به عرضه مستقیم بلیط قطار می نماید.

بدین ترتیب مسافران قادر خواهند بود به سادگی و تنها با مراجعه به سایت این مجموعه به آدرس www.Ghasedak24.com ضمن مشاهده لیست کاملی از بلیط های موجود، قیمت بلیط هواپیما یا قطار مورد نظر خود را با سایر بلیط ها مقایسه و خریدی مناسب و مقرون به صرفه را تجربه نمایند.

خرید بلیت از این سامانه، به سادگی و تنها با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی، یک کارت بانکی متصل به شبکه شتاب و رمز دوم آن و آدرس یک پست الکترونیکی و حتی بدون نیاز به ثبت نام در سایت، امکان پذیر است. برای این کار می توانید پس از تکمیل فیلدهای مبدا، مقصد و تاریخ سفر یکی از سه گزینه "مسافرین عادی"، "ویژه برادران" و یا "ویژه خواهران" را انتخاب نمایید.

این بخش از سایت دقیقاً مطابق با سیستم سراسری رزرو بلیط قطار و به منظور رفاه حال مسافران و برنامه ریزی برای سفرهای کاری یا خانوادگی ایجاد شده است و به کاربر کمک می کند ظرفیت قطار را برای بخش مورد نظر خود بررسی نماید.

شایان ذکر است فهرستی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می شود، لیست کاملی از بلیط های قطار موجود در مسیر انتخابی مسافر است که کاربر می تواند در صورت نیاز آن را با فیلترهای تعبیه شده در سیستم از لحاظ بازه زمانی، قیمت و شرکتهای حمل و نقل ریلی محدود نماید و در زمان کوتاهتری به بلیط قطار مورد نظر خود دست یابد.

نوع قطار یا هواپیما و میزان امکانات موجود در آن دو فاکتور اصلی و تعیین کننده قیمت بلیط قطار یا هواپیما می باشند. همین امر نیز سبب شده است تا سامانه جامع خرید اینترنتی بلیط قطار و هواپیما قاصدک 24، به منظور سهولت و سرعت بیشتر دسترسی کاربران خود به بلیط قطار دلخواهشان، مجموعه کاملی از بلیط های قطار را گردآوری نماید.

این بلیط ها با توجه به نوع قطار اعم از لوکس، درجه یک، درجه دو، سالنی و... از بازه نرخی متفاوتی برخوردارند که همین تنوع در قیمت بلیط قطار نیز یکی از اصلی ترین عوامل رضایت کاربران از این سامانه می باشد.

قیمت بلیط قطار در یک مسیر خاص با توجه به کارگزار ریلی ارائه دهنده آن نظیر بلیط قطار رجاء، بلیط قطار سفیر، بلیط قطار فدک و... و همچنین درجه قطار (درجه یک تا سه) و نوع امکانات آن نیز می تواند متفاوت باشد. با همه اینها قاصدک 24 به شما امکان می دهد تا پس از بررسی و مقایسه تمامی این موارد به رزرو بلیط قطار مورد نظر خود پرداخته و اندکی بعد و پس از تائید کارشناسان فروش این سامانه بلیط قطار مورد نظرتان را در آدرس ایمیل خود دریافت نمایید.

در پایان یادآور می شویم که سامانه جامع خرید بلیط قاصدک 24، خدمات خود را در سه زمینه سفر با هواپیما و قطار و بیمه مسافرتی ارائه می نماید از این رو کاربران این مجموعه قادر خواهند بود با توجه به نوع سفر خود و بسته به هزینه ای که برای مسافرتشان در نظر گرفته اند تنها در یک سامانه اقدام به خرید بلیط هواپیما یا قطار مورد نظر خود نمایند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « قاصدک 24 » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1