19 مارس 2024 - 09:28

قطار گردشگری هزار و یک شب از مرز سرخس وارد مشهد می شود

21 سپتامبر 2017 - 17:00 dsfr.ir/kx6jm

قطار گردشگری هزار و یک شب از مرز سرخس وارد مشهد می شود
محمدرضا جعفری
ورود گردشگران با قطار گردشگری به اصفهان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: قطار #گردشگری هزارویک شب اول مهرماه از مرز سرخس وارد #مشهد می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، محمدرحیم رهنما دیروز چهارشنبه 29 شهریور ماه اظهار کرد: بنابر اعلام دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری آیتو، قطار گردشگری هزار و یک شب از مرز سرخس جهت سفر گردشگران وارد مشهد می شود و 57 گردشگر از کشورهای اروپایی و آسیایی اول مهر ماه از مسیر عشق اباد و مرز باجگیران با اتوبوس وارد مشهد می شوند.

وی افزود: این گردشگران در یک سفر 8 روزه با قطار گردشگری هزار و یک شب از شهرهای مشهد، یزد، اصفهان و شیراز بازدید می کنند و در تاریخ 9 مهر ماه کشورمان را ترک خواهند کرد.

رهنما تصریح کرد: حضور قطارهای گردشگری به شهر مشهد در معرفی ظرفیت ها و زیرساخت های ریلی گردشگری کشور به ویژه شهرهای هدف گردشگری در سطح ملی و بین المللی نقش بسزایی دارند.

وی گفت: 18 نفر از گردشگران استرالیایی این قطار پس از حضور 8 روزه این قطار در ایران، سفر خود را با قطار اختصاصی دیگری به مدت دو روز ادامه می دهند و از سوادکوه و باغ گیاه شناسی ملی در تهران بازدید می کنند.

1