26 آوریل 2024 - 07:35

هزینه های سفر به قشم

22 می 2017 - 11:30 dsfr.ir/9z553

هزینه های سفر به قشم
تور قشم
نمایی زیبا از غروب قشم

جزیره قشم با ویژگی های طبیعی حیرت آوری که در آن وجود دارد، می تواند سفری هیجان انگیز را برای گردشگران رقم بزند.

خوشبختانه جزیره قشم بر خلاف همتای توریستی اش - جزیره کیش - تجربه ارزان تری از سفر را در اختیار مهمان هایش می گذارد! این جزیره با ویژگی های طبیعی حیرت آوری که در آن وجود دارد، می تواند حتی سفری هیجان انگیزتر را هم برای گردشگران رقم بزند.

هزینه هایی که پیش از سفر به قشم باید به آن ها اندیشیده شود، مانند هر سفر دیگری، به سه بخش اصلی تقسیم می شوند: هتل، غذا و حمل و نقل!

هتل های قشم تنوع مطلوبی دارند و می توانند فضای راحتی را برای تورهای قشم بیافرینند. این تنوع که البته به پای تنوع مراکز اقامتی کیش نمی رسند، سبب تنوع در قیمت ها هم می شوند. به طوری که بازه بسیار بزرگی از قیمت ها در این باره وجود دارد و شاید شما بتوانید در بعضی از انواع تور ارزان قشم، مبلغ بسیار ناچیزی را برای هتل و یا سوئیت در قشم بپردازید. این را فراموش نکنید که برای صرفه جویی هر چه بیشتر در هزینه ها، بهتر است که گردشگران با تورهای قشم سفر کنند، چون در اکثر مواقع این تورها، هزینه بسیار کمتری را برای اقامت در قشم دریافت می کنند که دلیلش بدون شک، عقد قراردادهای طولانی مدت با هتل های قشم است.

غذا هم در رستوران های قشم کیفیت خوبی دارد و غذاهای دریایی و جنوبی زیادی هم در این جزیره پیدا می شوند. نکته قابل توجه در مورد هتل های قشم این است که اکثر آن ها هتل آپارتمان هستند و این مهم به گردشگران امکان آشپزی کردن می دهد و همین می تواند تا حدود زیادی هزینه های سفر به قشم را کاهش دهد.

پروازهای قشم از بسیاری از فرودگاه های کشور انجام می شود و در صورتی که کسی علاقمند به سفر زمینی به قشم باشد، می‎تواند از لنج هایی که اتومبیل ها را از بنادر بندرعباس به این جزیره می رسانند استفاده کند. پروازهای قشم اکثرا ارزان هستند و در تورهای این جزیره هم از نرخ پایه پرواز برای محاسبه قیمت تور استفاده می شود. اما نکته بعدی که مهم تر است، در مورد حمل و نقل در جزیره قشم است که توسط تاکسی های جزیره انجام می شود و از حق نگذریم که کرایه تاکسی در قشم، بسیار منطقی تر از همتای پر زرق و برقش، یعنی جزیره کیش است.

در آخر بهتر است دوباره یادآوری شود که گردشگران در صورت سفر با تورهای قشم، مبلغ کمتری را از سفر انفرادی خواهند پرداخت و می توانند از ویژگی تورها که گشت و گذار در جاذبه های تفریحی و دینی قشم است هم به رایگان استفاده کنند.

1