27 آوریل 2024 - 00:23

معرفی «سال 2017، سال گردشگری پایدار» در نوروز

12 مارس 2017 - 14:10 dsfr.ir/nu4m6

معرفی «سال 2017، سال گردشگری پایدار» در نوروز
unicnetwork.org
2017، سال بین المللی گردشگری پایدار برای توسعه

سازمان ملل متحد سال جاری میلادی را ‎«سال بین المللی #گردشگری پایدار برای توسعه» نام گذاری کرده است.

در سال «2017، سال بین المللی گردشگری پایدار برای توسعه» سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) لوگوهایی را به زبان های مختلف در دست تهیه دارد و از کشورهای عضو درخواست کرده تا از این لوگوها در همه مراکز گردشگری و پرتردد خود استفاده کنند.

با توجه به در پیش بودن سال جدید خورشیدی و آغاز سفرهای نوروزی، پیرو رایزنی های دفتر امور بین الملل با دبیرخانه سازمان جهانی گردشگری ملل متحد، مقرر شد که تهیه این لوگوها به زبان فارسی در اولویت کاری آن سازمان قرار گیرد.

از آنجا که سازمان ملل متحد سال جاری میلادی را ‎«سال بین المللی گردشگری پایدار برای توسعه» نام گذاری کرده است، سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UNWTO) از همه کشورهای عضو درخواست کرده تا برنامه ریزی ویژه ای برای این سال درنظر بگیرند و اجرا کنند.

یکی از فعالیت های در نظر گرفته شده برای سال 2017 نیز به جنبه تبلیغاتی و بیان مفاهیم گردشگری پایدار برای عموم شهروندان اختصاص دارد. برای همین، UNWTO لوگوهایی را به زبان های مختلف در دست تهیه دارد و از کشورهای عضو درخواست کرده تا از این لوگوها در همه مراکز توریستی، عمومی، میادین شهرها و سایر اماکن مرتبط استفاده کنند و آن ها را در معرض دید عموم بگذارند.

1