بهترین تفریحات آبی در کیش با کیش بوک

5 فوریه 2023 - 17:30 dsfr.ir/7h8zm

بهترین تفریحات آبی در کیش با کیش بوک
کیش بوک
جت اسکی یکی از بهترین تفریحات آبی در کیش

آرامش ساحل و تفریحات آبی متنوع، دو دلیل عمده‌ای هستند که بسیاری از گردشگران از آنها به عنوان دلیل انتخاب کیش به عنوان مقصد سفر خود یاد می‌کنند.

آرامش ساحل و تفریحات آبی متنوع، دو دلیل عمده ای هستند که بسیاری از گردشگران از آن ها به عنوان دلیل انتخاب کیش به عنوان مقصد سفر خود یاد می کنند. شهره تفریحات آبی کیش به حدی زیاد است که حتی برخی از گردشگران خارجی که برای گذراندن تعطیلات به کشورهای حوزه خلیج فارس می آیند نیز سری به این جزیره زیبا می زنند. در ادامه ما را همراهی کنید تا با برخی از بهترین و مهیج ترین تفریحاتی آبی کیش که می توانید بلیط آن ها را از مجموعه تخصصی و معتبر کیش بوک تهیه کنید آشنا شوید.

بهترین و مهیج ترین تفریحاتی آبی کیش کدامند؟

غواصی

هیچ چیز به اندازه تماشای زندگی آبزیان متنوع خلیج فارس از نزدیک، نمی تواند در سفر به جزیره شما را هیجان زده کند. غواصی در کیش یکی از تفریحاتی است که قادر است شما را به این اوج هیجان برساند. برای غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس حتما نیازی نیست که یک غواص ماهر باشید و اصول حرفه ای انجام این کار را بدانید؛ فقط کافیست که وضعیت جسمانی مناسبی داشته باشید و در سفرتان به کیش به یکی از سایت های بیگ کورال، شاهی، داما، دشت ستاره ها و دست جلبک ها مراجعه کنید. در این مراکز لباس مخصوص غواصی، کمربند وزنه، کپسول اکسیژن، ماسک و کفش غواصی در اختیار شما قرار گرفته و همراه با یک غواص حرفه ای وارد اعماق دریا می شوید. شما می توانید در این تفریح هیجان انگیز انواع ماهی های زینتی، خرچنگ ها و لاک پشت هایی که در اعماق 40 تا 80 متری دریا زندگی می کنند را از نزدیک تماشا کرده و 15 دقیقه در زیستگاه بومی آنها به غواصی بپردازید.

جت اسکی

اگر عاشق سرعت هستید و دوست دارید روی آب با یک وسیله موتوری مهیج حرکت کنید؛ جت اسکی کرایه کرده و از آرامش دریا لذت ببرید. در واقع جت اسکی یک وسیله موتوری با گنجایش دو نفر بزرگسال است که با مراجعه به کلوپ های مختلف جزیره می توانید آن را به مدت 15 دقیقه اجاره کنید. درست مانند اکثر تفریحات آبی، قبل از اینکه سوار جت اسکی شوید؛ کلیه نکات مهم و لازم در مورد شیوه راندن صحیح و نحوه کنترل آن توسط یک فرد متخصص به شما آموزش داده می شود. گرچه در این سایت‎ها محوطه مجاز برای جت اسکی سواری تعریف شده؛ اما نجات غریق ها هر لحظه وضعیت شما را کنترل می کنند تا در صورت بروز مشکل بتوانند در اسرع وقت به کمک تان بیایند.

اسکی روی آب

برای اسکی کردن روی آب های زیبای خلیج فارس باید پاهای خود را روی یک بورد مخصوصی ثابت کرده و یک سر طنابی که به قایق موتوری متصل است را با دست بگیرید. قایق با حرکت سریع، شما را با فاصله چند متر از خود روی سطح آب با سرعت می کشد و تجربه هیجان انگیزی را برای تان به دنبال دارد. علی رغم اینکه با سوار شدن روی این بورد اوج سرعت را تجربه می کنید؛ اما بر اساس قوانین ایمنی، اسکی روی آب کم خطرترین تفریح آبی جزیره محسوب می شود. به همین خاطر حتی کودکان و افراد مسن تر هم می توانند از اسکی کردن روی آب لذت ببرند.

پارک آبی اوشن

پارک های آبی در سراسر دنیا جزء تفریحات بسیار مهیج شناخته می شوند. یکی از بزرگ ترین و مجهزترین پارک های آبی منطقه، در خیابان جهان کیش واقع شده است. این پارک رو باز مجهز به دستگاه ها و سرسره های متنوع و مهیجی است که با خرید یک سانس بلیط می توانید از همه آنها به صورت رایگان استفاده کنید. این دستگاه ها هر کدام برای یک گروه سنی خاص طراحی شده و حتی برای کودکان خردسال نیز تجهیزاتی در این پارک در نظر گرفته شده است. علاوه بر سرسره ها و دیگر تجهیزات، می توانید در طول سانس از خدمات متنوع دیگر مجموعه مانند ماساژ، رستوران، کافه و فروشگاه نیز با پرداخت هزینه جداگانه استفاده کنید.

پاراسل

لذت پرواز روی آب تقریبا با هیچ لذت دیگری قابل مقایسه نیست. اگر به دنبال تجربه چنین فضایی در سفرتان هستید؛ انجام تفریح پاراسل در کیش را فراموش نکنید. برای این کار باید جلیقه نجات بپوشید و کمربند مخصوصی ببندید. این کمربند دارای چتر بسیار بزرگی است که هنگام حرکت باز شده و شما را به پرواز در می آورد. حرکت و ایمنی این چتر وابسته به قایقی است که با کابل به آن متصل شده است. هر چقدر قایق سرعت بیشتری بگیرد؛ چتر بازتر شده و ارتفاع شما از سطح دریا بیشتر می شود. می توانید در گروه های دو تا چهار نفره پاراسل سواری در کیش را تجربه کنید. برای اینکه بتوانید در شرایطی مناسب و به دور از ساحل شلوغ جزیره، پرواز در ارتفاع را تجربه کنید باید سوار قایق شده و حدود 20 دقیقه در عمق دریا پیش بروید. طول مدت پاراسل سواری نیز حدودا 6 دقیقه است. بنابراین در مجموع باید یک ساعت زمان برای این تفریح در نظر بگیرید.

قایق سواری

قایق سواری یک تفریح خانوادگی است که همه افراد، فارغ از سن و شرایط فیزیکی شان می توانند از آن در سفرشان به کیش لذت ببرند. قایق های مجهز و بسیاری مدرنی در سایت های مختلف کیش از جمله اسکله تفریحی، ساحل سیمرغ و ساحل مرجان آماده خدمت رسانی به گردشگرانی هستند که قایق رانی را به تفریحات مهیج دیگر ترجیح می دهند. شما می توانید حدودا 20 دقیقه با این قایق ها روی آب های زیبای خلیج فارس سواری کرده و در کنار آن از خدمات متنوع سایت ها مانند کافی شاپ و عکاسی هم استفاده کنید.

کشتی کف شیشه ای

اگر به هر دلیلی نمی توانید غواصی یا پاراسل را تجربه کنید؛ به سراغ کشتی کف شیشه ای جزیره بروید. دیواره ها و کف این کشتی از نوع خاص و مقاومی از شیشه درست شده که امکان تماشای ماهی ها و مرجان های زیبا را برای گردشگران فراهم می کند. این تفریح هم برای بزرگسالان و هم کودکانی که تجربه تماشای زندگی حیوانات از نزدیک را ندارند بسیار جالب و سرگرم کننده است. برای سوار شدن به این کشتی و لذت بردن از جاذبه های طبیعی دل دریا، باید به ساحل مرجان یا ساحل سیمرغ مراجعه کرده و با تهیه بلیط کشتی کف شیشه ای، حدود یک ساعت در کنار ماهی ها و آبزیان زندگی کنید.

شاتل

شاتل به یک تیوپ بزرگ و جاداری گفته می شود که با یک طناب ایمن به قایق تندرو در حال حرکت متصل است. با حرکت سریع قایق شما در این تیوپ روی آب شناور می شوید و تجربه لذت بخشی را از حرکت سریع روی آب به دست می آورید. در اکثر کلوپ های آبی جزیره می توانید بلیط این تفریح 20 دقیقه را خریداری کنید.

ماهیگیری

برای بسیاری از گردشگران، ماهیگیری از دور تفریح جذابی به نظر نمی رسد؛ اما کافیست آن را یک بار امتحان کنید. اگر این تفریح را به صورت حرفه ای انجام می دهید و وسایل ماهیگیری را در سفر همراه دارید؛ می توانید در تمام اسکله های تفریحی مجاز، به ماهیگیری بپردازید. اما اگر به دنبال این هستید که ماهیگیری را به عنوان تجربه ای جدید امتحان کنید؛ می توانید از کلوپ مارینا کیش یک پکیج ماهیگیری تهیه کرده و به صید ماهی بپردازید. اگر در طول سه ساعت ماهیگیری صیدی نداشته باشید؛ می توانید بدون پرداخت هزینه اضافه، یک بار دیگر سانس را تکرار کنید.

تهیه بلیط تفریحات آبی کیش از کیش بوک

اگر نگران اتمام سانس های مورد علاقه خود هستید؛ حتما باید بلیط تفریحات مدنظرتان را از شهر مبدا رزرو کنید. مجموعه کیش بوک، یک وب ‎سایت تخصصی است که می توانید تمام بلیط های تفریحات متنوع کیش را از طریق آن به صورت غیرحضوری رزرو کنید. این وب سایت معتبر سال هاست که در زمینه ارائه خدمات گردشگری به مسافران جزیره، فعالیت دارد و جزء وب سایت معتبر و معروف در این حوزه است.

1