اقدامات رهگیری سخت گیرانه برای گردشگران سلامت

17 ژانویه 2022 - 15:50 dsfr.ir/sz8m1

اقدامات رهگیری سخت گیرانه برای گردشگران سلامت
دنیای سفر
مشهد قطب گردشگری پزشکی کشور

مدیر #گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی #مشهد گفت: ورود گردشگر سلامت از کشورهای #افغانستان، #عراق و #پاکستان با دارا بودن تست پی سی آر منفی ۴۸ ساعت گذشته و گواهی دریافت دو دز واکسن امکانپذیر است.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از خبرگزاری موج، داوود خوش شکن مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: در شرایط پاندمی کرونا و با انتشار سویه اُمیکرون، ورود گردشگران سلامت از کشور هایی که این سویه به صورت غالب درآمده ممنوع است.

داوود خوش شکن در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: ورود هموطنان نیز از دیگر کشور ها، با در دست داشتن تست پی سی آر منفی ۴۸ ساعت گذشته و گواهی تزریق دو دز واکسن امکان پذیر است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه افزود: ورود گردشگر سلامت از کشورهای دیگر نیز مانند افغانستان، عراق و پاکستان نیز طبق همین روال با دارا بودن تست پی سی آر منفی ۴۸ ساعت گذشته و گواهی دریافت دو دز واکسن مورد تایید کشور ما امکانپذیر است.

وی همچنین تاکید کرد: با هدف جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از حضور گردشگران سلامت در مشهد اقدامات مختلفی انجام شده که افزایش ۳ برابری تعداد شرکت های گردشگر سلامت در مقایسه با پارسال و افزایش دو برابری مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش گردشگر سلامت از این اقدامات است.

خوش شکن در خاتمه متذکر شد: برای حفظ سلامت عمومی جامعه، اقدامات رهگیری سخت گیرانه ای برای گردشگران سلامت در نظر گرفته شده است و این دانشگاه با رویکرد جدیدی در حوزه گردشگری سلامت، بسته های جدید خدمات درمانی و هزینه های درمانی را به گروه های هدف اطلاع رسانی می کند.

1