۱۰ وکیل برتر مهاجرت به استرالیا

2 اکتبر 2023 - 19:30 dsfr.ir/s34k3

۱۰ وکیل برتر مهاجرت به استرالیا
شماره وکیل مهاجرت به استرالیا
بهترین وکیل برای مهاجرت به استرالیا

قصد مهاجرت به استرالیا را دارید و به دنبال بهترین و ساده ترین راه برای این کار هستید؟ اگر چنین هدفی دارید، با ادامه مطلب همراه ما باشید.

به گزارش «دنیای سفر»، گذر از پیچیدگی های قوانین و راه های مهاجرت کار آسانی نیست و اغلب به تخصص افرادی نیاز دارد که با این پیچیدگی ها آشنا باشند. اینجاست که وکلای زبده و باتجربه مهاجرت به استرالیا وارد عمل می شوند.

این متخصصان حقوقی بر قوانین مهاجرت کشور استرالیا تسلط کامل دارند و به افراد مختلف و خانواده ها کمک می کنند تا بتوانند رویای خود برای اقامت در استرالیا را به حقیقت تبدیل کنند. آن ها از تامین ویزا گرفته تا کمک برای دریافت ویزای شهروندی، چراغ راهنمایی در دریای پیچیدگی های قانونی هستند.

در این مقاله، ۱۰ وکیل مهاجرت به استرالیا را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین و سریع ترین مسیر برای رسیدن به استرالیا را با آن ها طی کنید.

مهاجرت به استرالیا

معیارهای انتخاب فهرست

انتخاب یک وکیل مهاجرت به استرالیا مناسب، گامی حیاتی برای مهاجرت موفقیت آمیز به استرالیا محسوب می شود. با وجود وکلای متعددی که در این حوزه فعالیت می کنند، تصمیم گیری آگاهانه بسیار ضروری است. قبل از ارائه فهرست وکلای برتر، به چند نکته کلیدی باید توجه داشته باشید:

۱. تخصص در قانون مهاجرت

به دنبال وکیل یا شرکت حقوقی باشید که به طور خاص، روی قانون مهاجرت تخصص دارد. قوانین مهاجرت پیچیده و همیشه در حال تغییر هستند؛ بنابراین، تخصص در این زمینه بسیار مهم است.

۲. اعتبار و سابقه

در مورد اعتبار وکیل یا شرکت مورد نظر تحقیق کنید. نظرات مشتریان، توصیفات و نتایج پرونده های آن ها را مورد بررسی قرار دهید. سابقه قوی در پرونده های مهاجرت موفق، علامت مثبت و بسیار خوبی است.

مهاجرت به استرالیا

۳. دارای مجوز

اطمینان حاصل کنید که آن شخص دارای مجوز وکالت در استرالیا و وکیل مارا است. می توانید این مسئله را از مراجع قانونی استرالیا پیگیری کنید.

۴. ارتباط شفاف

ارتباط موثر بسیار حیاتی است. وکیل شما باید بتواند مفاهیم پیچیده حقوقی را به روشی که شما درک کنید، توضیح دهد. همچنین او باید به سوالات و نگرانی های شما پاسخ دهد.

۵. هزینه های شفاف

در مورد هزینه از ابتدا گفتگو کنید و از شفافیت در صورت حساب وکیل خود مطمئن شوید. یک وکیل معتبر، ساختار هزینه های اصلی و اضافی شفافی را به شما ارائه می دهد.

۶. رویکرد مشتری محور

وکیلی را انتخاب کنید که نیازها و نگرانی های شما را در اولویت قرار دهد. او باید خود را وقف دستیابی به اهداف مهاجرتی شما کند.

۷. تخصص در نوع مهاجرت شما

اگر نیاز مهاجرتی خاصی دارید، مانند اتحاد خانواده، مهاجرت متخصص یا درخواست پناهندگی، وکیل مهاجرت به استرالیا با همان تخصص را پیدا کنید.

۸. دانش محلی

اگر پرونده مهاجرت شما مربوط به ایالت یا منطقه خاصی است، وکیلی را انتخاب کنید که در مورد آن ایالت یا منطقه تخصص دارد.

مهاجرت به استرالیا

فهرست ۱۰ وکیل برتر مهاجرت به استرالیا

حالا که با چگونگی پیدا کردن یک وکیل مهاجرت به استرالیا عالی آشنا شدید، می توانید از فهرستی که در ادامه می آید برای انتخاب بهترین وکیل کمک بگیرید.

۱. نیما کاظمی

نیما کاظمی دانش آموخته دانشگاه امیرکبیر است و پس از مهاجرت به استرالیا، در رشته حقوق مهاجرت تحصیل کرده و از دانشگاه ملی استرالیا فارغ التحصیل شده است.

او وکیل مارا با شماره پروانه وکالت 1278784 و کارشناس رسمی مهاجرت نیوزیلند، ثبت شده در سازمان IAA با شماره پروانه وکالت 201700466 است.

نیما کاظمی در آغاز فعالیتش با مجموعه حقوقی دکتر بابک جعفری همکاری کرد و این همکاری داوطلبانه سالهاست به شکل مستمر در نمایندگی دفتر تهران طی توافقی دو جانبه در جریان است و مجموعه آن ها با نام گروه مهاجرتی پاسارگاد در حال فعالیت است. این گروه با سابقه ی سال ها موفقیت در پرونده های مهاجرتی، در تهران و سیدنی شعبه دارد و می تواند در تمام مراحل مهاجرت به استرالیا همراه شما باشد.

۲. دکتر مجتبی دانی

دکتر دانی یک وکیل مهاجرت به استرالیا است که تیم موسسه حقوقی و مهاجرتی دکتر دانی را با چندین وکیل مجرب تشکیل داده و شخص دکتر مجتبی دانی، مدیریت مجموعه را بر عهده دارد.

۳. سودابه حریری

سودابه حریری، مدیر مجموعه آراد مایگریشن است و یکی از وکلای رسمی اداره مهاجرت استرالیا محسوب می شود. وکلای مجموعه تحت مدیریت سودابه حریری، در سفارت های مختلفی مانند استرالیا، انگلیس و اسپانیا مشغول به کار هستند.

۴. دامون آرین

یکی دیگر از وکلای مهاجرت به استرالیا، دامون آرین و تیمش است و تمامی روندهای مهاجرت به طور مستقیم زیر نظر او انجام می شود. دامون آرین یک وکیل مارا است و فارغ التحصیلی حقوق مهاجرت از دانشگاه ملی استرالیا را دارد.

۵. مصطفی هماپور

مصطفی هماپور، یک وکیل مهاجرت به استرالیا است که در استرالیا و ایران فعالیت می کند. هماپور نیز مانند دیگر افراد این فهرست، در سازمان MARA عضویت دارد.

مهاجرت به استرالیا

۶. سیروس احمدی

دکتر سیروس احمدی، یکی دیگر از افراد این فهرست است که می تواند با تجربه خود به افراد کمک زیادی کند. او تمام مراحل اقامت دائم و شهروندی استرالیا را با ویزای تحصیلی و ویزای مهارتی طی کرده است.

۷. دنیا صفایی منش

دنیا صفایی منش، دیگر وکیل این فهرست است که می تواند در حوزه های تجارت، جنایی، مهاجرت به استرالیا و املاک به موکلان خود در موسسه حقوقی ProFast راهنمایی ارائه کند.

۸. رضا آیین

رضا آیین، دیگر وکیل مارا در این فهرست ۱۰ نفره است و می تواند به موکلان خود در حوزه های مهاجرت عمومی، ویزای کسب وکار و همچنین، طرح ویزای مهاجرت حمایت شده استرالیا راهنمایی ارائه دهد.

۹. مینا مدنی

مینا مدنی، فارغ التحصیل رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه تهران و حقوق مهاجرت از دانشگاه ویکتوریاست. مینا مدنی نیز وکیل رسمی مارا است و به امور موکلان خود از مشاوره ابتدایی تا نهایی شدن پروسه مهاجرت به استرالیا نظارت دارد.

۱۰. سوده جعفری

 سوده جعفری فارغ التحصیل و کارشناس حقوق قضایی در دانشگاه حقوق تهران و رشته حقوق مهاجرت از دانشگاه ملی استرالیا است. سوده جعفری در موسسه حقوقی SJ Migration به مشتریان خود در تهران و ملبورن خدمات ارائه می دهد.

سخن پایانی

در این مطلب، مراحل انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا و ۱۰ نفر از بهترین وکلای مهاجرت به استرالیا را برای شما مورد بررسی قرار دادیم. توجه داشته باشید که اگر به دنبال یک وکیل خوب هستید، حتما آن فرد وکیل مارا باشد تا به خوبی از قوانین مهاجرت استرالیا آگاهی داشته باشد.

1