29 آوریل 2024 - 23:08

افتتاح ۲ هتل چهار ستاره در تهران

5 سپتامبر 2023 - 11:30 dsfr.ir/zd3ah

افتتاح ۲ هتل چهار ستاره در تهران
افتتاح ۲ هتل چهار ستاره و ۷۰ تاسیسات گردشگری در تهران
افتتاح ۲ هتل چهار ستاره و ۷۰ تاسیسات گردشگری در تهران

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از افتتاح دو هتل چهارستاره و ۷۰ تاسیسات گردشگری همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر»، پرهام جانفشان گفت: تاسیسات گردشگری شامل دو هتل چهارستاره، دو مهمانپذیر و هتل یک ستاره، دو اقامتگاه بوم گردی، چهار مجتمع گردشگری و پذیرایی، دو مرکز تفریحی و سرگرمی، ۱۰ سفره خانه سنتی، دو مجموعه گردشگری کشاورزی و ۴۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان تهران است.

جانفشان ادامه داد: هتل چهار ستاره رویال در بلوار کشاورز واقع در منطقه ۶ شهرداری تهران با توجه به حجم سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی و موقعیت مکانی از نظر امکان سنجی نیاز گردشگران به مراکز اقامتی از مهم ترین طرح های استان است که به مناسبت هفته دولت بهره برداری می شود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، پرهام جانفشان گفت: پروژه های هفته گردشگری با اعتبار ۳۵ هزار ۳۰۰ میلیارد ریال و با اشتغال مستقیم ۸۷۰ نفر بهره برداری می شود.

وی افزود: تاسیسات گردشگری شامل ۲ هتل چهارستاره، ۲ مهمانپذیر و هتل یک ستاره، ۲ اقامتگاه بوم گردی، چهار مجتمع گردشگری و پذیرایی، ۲ مرکز تفریحی و سرگرمی، ۱۰ سفره خانه سنتی، ۲ مجموعه گردشگری کشاورزی و ۴۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح استان تهران است.

جانفشان ادامه داد: هتل چهار ستاره رویال در بلوار کشاورز واقع در منطقه ۶ شهرداری تهران با توجه به حجم سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد ریالی و موقعیت مکانی از نظر امکان سنجی نیاز گردشگران به مراکز اقامتی از مهم ترین پروژه استان است که در هفته دولت توسط عزت الله ضرغامی مقام عالی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهره برداری می شود.

مدیرکل میراث  فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بیان کرد: همزمان با هفته دولت کار ساخت هفت سرویس بهداشتی و نمازخانه بین راهی در شهرستان های شمیرانات، دماوند، فیروزکوه آغاز شده است.

جانفشان گفت: آغاز طرح مطالعات منطقه نمونه گل و گیاه و ایجاد پایگاه اطلاع رسانی گردشگری گلزار شهرستان پاکدشت با هدف اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری در سال ۱۴۰۱ به استان یکی دیگر از برنامه های گردشگری در هفته دولت است که کار آن با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال آغاز شده است.

1