30 آوریل 2024 - 15:41
رئیس پلیس راه خراسان رضوی خبر داد

افزایش ۲۰ درصدی سفرها به مشهد

2 اوت 2023 - 09:00 dsfr.ir/2a9sw

افزایش ۲۰ درصدی سفرها به مشهد
میثم رودکی
خروجی مشهد به سمت بجنورد

رئیس پلیس راه خراسان رضوی از افزایش سفرها به استان و احتمال وقوع ترافیک های سنگین و نیمه سنگین در محورهای تفرجگاهی اطراف مشهد خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر»، سرهنگ حسین میش مست در گفت و گو با ایسنا در خصوص وضعیت محورهای خراسان رضوی پس از تعطیلی روزهای پایانی هفته جاری اظهار کرد: در پی تعطیلی ادارات از عصر روز سه شنبه ۱۰ مرداد حجم سفر و تردد در محورهای استان به خصوص محورهای شمالی خراسان رضوی افزایشی شد و شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگینی در این محورها بودیم.

وی افزود: مطابق گزارشات رسیده پلاک های غیربومی خراسان رضوی نیز سفرشان را از امروز به مشهد آغاز کرده اند. چند روز تعطیلی در پیش داریم و مردم سعی دارند تعطیلات خود را در سفر بگذرانند.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: ما مخالف سفر مردم نیستیم و تنها روی رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید داریم تا اتفاق ناگواری برای هموطنان مان رخ ندهد و سلامت از سفر خود بازگردند.

میش مست تصریح کرد: نیروهای پلیس راه نیز با آمادگی کامل در محورهای استان در تلاشند تا به زائران و مجاوران امام رضا (ع) خدمات ارائه دهند.

وی در خصوص پیش بینی وضعیت ترافیکی محورهای تفرجگاهی خراسان رضوی در تعطیلات پایان هفته گفت: از عصر روز گذشته، همشهریان مشهدی سفرهای خود را به مناطق تفرجگاهی در محورهای کلات، درگز و شهرستان  نیشابور آغاز کرده اند که  ترافیک سنگین و نیمه سنگینی برای محورهای تفرجگاهی استان پیش بینی می شود.

رئیس پلیس راه خراسان رضوی خاطرنشان کرد: حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد سفرها به مشهد نسبت به روزهای گذشته افزایش داشته است.

1