27 آوریل 2024 - 17:57

بهترین کافه های اطراف برج ایفل

21 فوریه 2024 - 12:40 dsfr.ir/hi558

بهترین کافه های اطراف برج ایفل
بهترین کافه های اطراف برج ایفل | The best cafes around the Eiffel Tower
بهترین کافه های اطراف برج ایفل

در این مطلب اطلاعات ۵ کافه معروف را که در اطراف برج ایفل واقع شده اند را در اختیارتان قرار می دهیم.

به گزارش «دنیای سفر»، شناخت کافه های پاریس، یکی از موضوعات مهمی است که همه گردشگران به آن علاقه دارند. اگر بخواهیم یک دلیل مهم برای سفر به پاریس را بررسی کنیم، باید اشاره ای به نوشیدن قهوه و لذت بردن از تماشای برج ایفل داشته باشیم. در این مطلب اطلاعات ۵ کافه معروف را که در اطراف برج ایفل واقع شده اند را در اختیارتان قرار می دهیم.

کافه La Fontaine de Mars

کافه La Fontaine de Mars

یکی از معروف ترین کافه های پاریس که شهرت قابل توجهی دارد، La Fontaine de Mars است. این کافه شیک در منطقه برج ایفل، شهرت زیادی دارد و به واسطه سایبان های صورتی قابل شناسایی است. کسانی که این کافه را می شناسند، مرتب برای رزرو نوبت دوباره اقدام می کنند. چراکه این کافه یکی از جذاب ترین مکان های منطقه است و آن ها منوهای ناهار و شام فوق العاده ای در اختیار مشتری های خود قرار می دهند. غذاهای این کافه، غالبا کالری بالایی دارند. بنابراین، اگر خیلی احساس گرسنگی ندارید، به خوردن یک غذای آماده و سبک بسنده کنید و بعد از پیدا کردن جایی در Champ de Mars، از دیدن برج درست مقابل چشم تان لذت ببرید.

کافه L’Éclair

کافه L’Éclair

L’Éclair یکی از بهترین کافه های پاریس است. اگر با وجود حضور در پاریس، نیاز به کسب تجربه و احساسات متفاوتی دارید، حتما سری به کافه دنج L’Éclair بزنید. یکی از بزرگ ترین مزیت های کافه L’Éclair، طیف وسیعی از غذاهای متنوع است. در کافه L’Éclair، همیشه در کنار نوشیدنی داغ، یک تکه شکلات کوچک سرو می شود. باید گفت همه کسانی که برای اولین بار به L’Éclair در کنار برج ایفل سفر می کنند، شکلات مذکور را داخل چای یا قهوه خود می ریزند. این شکلات در صورت حل شدن در نوشیدنی گرم، طعم تلخی به آن می دهد. در صورت رفتن به کافه L’Éclair، حتما این شکلات را به عنوان یک خوراکی مستقل میل کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

کافه Zia in

کافه Zia in

این کافه غذاهای فرانسوی را با طعم های غربی ترکیب می کند و طیف متنوع تری از غذاها و نوشیدنی ها را در اختیار مهمانان قرار می دهد. این کافه همچنین بستر مناسبی را برای سرو غذاهای گیاهی فراهم کرده تا گردشگران گیاهخوار، بتوانند فرصت خوبی برای لذت بردن از غذاهای جدید به دست بیاورند. کافه Zia ساعات کاری خود را به دوشنبه تا یکشنبه، 10 صبح تا 3 بعدازظهر محدود کرده که این موضوع، نقش مهمی در شلوغ بودن همیشه این مکان ایفا می کند.

کافه Frame Brasserie

کافه Frame Brasserie

«Frame Brasserie» یک رستوران اصیل است که درست در کنار برج قرار دارد. شما می توانید در حین نوشیدن و صرف غذا از مناظر بنا لذت ببرید. این کافه 7 روز هفته از صبح تا شب باز است. با توجه به ارزش مکانی که این کافه دارد و شگفت انگیزترین غذاهای فرانسوی که برایتان سرو می شود، شما هیچ چاره ای به جز صبوری ندارید. در واقع، سفارش تان ممکن است بیش از یک ساعت طول بکشد تا به میز برسد. سایر اطلاعات مهم در مورد این کافه عبارت است از:

  • ساعات کاری: دوشنبه تا یکشنبه - 7 صبح تا 10 شب
  • آدرس: RUE JEAN REY 28
  • مترو: از طریق مترو TROCADERO، می توان برای رفتن به این کافه اقدام کرد.

کافه Carette

کافه Carette

این کافه به خاطر طعم شکلات داغ بی نظیرش شهرت دارد. ساعات کاری کافه Carette، دوشنبه تا یکشنبه، ۷ صبح تا ۲۳:۳۰ شب بوده و در اکثر زمان های مراجعه، آماده پذیرایی از شما است.

در این کافه انواع صبحانه، ناهار، شام، شیرینی و انواع نوشیدنی مثل چای، قهوه، آبجو و شراب سرو می شود. به دلیل شلوغی بیش از حد این مکان، حتما باید از قبل، ساعت حضور خود را رزرو کنید.

در اطراف پاریس چند کافه وجود دارد؟

اگر با وجود «بهترین کافه های اطراف برج ایفل»، هنوز هم دوست دارید تا با کافه های بیشتری در اطراف برج ایفل آشنا شوید، برایتان یک لیست از معروف ترین کافه های پاریس در اطراف برج ایفل آماده کرده ایم:

  • کافه Carmine Café
  • کافه Bistrot Belhara
  • کافه Café de l’Homme
  • کافه Le Café du Trocadéro
  • کافه Mokus l’Écureuil
  • کافه Le New York
  • کافه Les Cocottes
  • کافه La Terrasse du Raphael
  • کافه Les Deux Magots
  • کافه Firmine

شناخت بهترین کافه های پاریس با کمک تور لیدر

تور لیدرها به دلیل تجربه بالای سفر به پاریس، شهر و جاذبه های آن را مانند کف دست شان می شناسند. می توانید با کمک تور لیدر، کافه مورد علاقه تان را پیدا کنید. البته تور لیدر ها، در تمام سفر همراه تان نخواهند بود. شما می توانید با جستجوی نام کافه در گوگل، آدرس و لوکیشن کافه را به راحتی پیدا کنید.

1