28 آوریل 2024 - 08:50
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس:

هتل و فروشگاه در فرودگاه شیراز احداث می شود

15 سپتامبر 2023 - 19:10 dsfr.ir/kh5h9

هتل و فروشگاه در فرودگاه شیراز احداث می شود
کجارو
فرودگاه شیراز

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: با توجه به ظرفیت های فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز و حجم پروازها، ساخت هتل و فروشگاه یا نمایشگاه دائمی در این مکان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش «دنیای سفر»، سید مهدی خادمی در حاشیه بازدید از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز گفت: فرودگاه به ویژه فرودگای بین المللی به عنوان نخستین پنجره ورود به کشور، ما را در معرض قضاوت مخاطب و مسافران داخلی و خارجی قرار می دهد و یک فرصت مناسب برای معرفی قابلیت ها و توانمندی ها است. 

به نقل از استانداری فارس، خادمی ادامه داد: استان فارس با توجه به موقعیت استراتژیکی که در هاب جنوب کشور و ارتباط با کشورهای حوزه خلیج فارس دارد و خط ترانزیتی که به کشورهای حوزه قاره اروپا و آمریکا انجام می شود یک فرصت و امکان خوب است که بتوانیم برای زمینه جذب مخاطب از این ظرفیت استفاده کنیم. 

وی با بیان اینکه از ظرفیت های موجود در این فرودگاه و توانمندی  و پتانسیل های اقتصادی، تجاری، بازرگانی و فرهنگی فارس برای جذب مخاطب می توان بهره برد، گفت: با توجه به مقاصد پروازی مستقیم و پروازهای ترانزیتی از فرودگاه شیراز به بسیار از فرودگای بین المللی در دیگر کشورها و بالعکس، وجود یک هتل در فرودگاه شیراز به عنوان یک نیاز احساس می شود و این ظرفیت نیز به شکل ویژه در فرودگاه شیراز وجود دارد. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: در جریان بازدید روز گذشته از فرودگاه شیراز بسته ایجاد یک هتل بین المللی در فرودگاه شیراز در اختیار ما قرار گرفت که پیگیری می کنیم تا یک سرمایه گذار توانمند و دارای اهلیت را برای این کار جذب کنیم.

خادمی افزود: همچنین بحث ایجاد یک نمایشگاه یا فروشگاه بزرگ دائمی از محصولات تولیدی استان در فرودگاه شیراز نیز مورد مطالعه قرار گرفته و بسته سرمایه گذاری در این زمینه را نیز در اختیار داریم و از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این حوزه دعوت می کنیم. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندرای فارس ادامه داد: ظرفیت های دیگری نیز در فرودگاه شیراز وجود دارد که برنامه ریزی های متناسبی را با همکاری مدیریت فرودگاه و کارکنان آن در دست مطالعه و اجرا خواهیم داشت.

1