26 آوریل 2024 - 13:19

مدیرکل میراث‌فرهنگی کردستان معرفی شد

25 می 2023 - 12:00 dsfr.ir/775y5

مدیرکل میراث‌فرهنگی کردستان معرفی شد
ایرنا
آیین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی کردستان در سنندج

با حکمی از سوی مهندس عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، منصور مهرزاد به‌ عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان معرفی شد.

به گزارش «دنیای سفر» معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر روز پنجشنبه در آیین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی کردستان در سنندج اظهار کرد: تغییر و تحول از الزامات نظام اداری است و مسئولیت، علاوه بر ایجاد محدودیت، فضای خدمت را هم گرانتر می‌کند، لذا باید آنچه در توان داریم برای خدمت به مردم به‌کار گیریم.

جواد واحدی افزود: وجود وحدت، همدلی و هم‌افزایی به معنای واقعی از ویژگی‌های خاص این استان است که میان تمام بخش‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با مسئولانی استانی و بخش‌های خصوصی قابل لمس است.

وی عنوان کرد: استان زیبای کردستان ظرفیت‌های بی‌شماری در تمام زمینه‌ها دارد لذا برای معرفی آن‌ها در سطح ملی و بین‌المللی و تبدیل به مقصد گردشگران داخلی و خارجی، باید گام‌های اساسی در توسعه گردشگری منطقه برداشت.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یادآور شد: از همکارانمان در استان کردستان انتظار داریم با همدلی و هم‌افزایی که وجود دارد در راستای انجام وظایف محوله و حفاظت از میراث گران‌بهای فرهنگی، توسعه صنعت گردشگری و ترویج صنایع‌دستی تلاش کنند.

منصور مهرزاد از آذر ماه سال ۱۴۰۱ به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان مشغول خدمت است.

1