28 مارس 2024 - 20:25

برگزاری تور گردشگری رایگان توسط عوامل برنامه تهرانگرد

27 ژانویه 2019 - 16:00 dsfr.ir/r234v

برگزاری تور گردشگری رایگان توسط عوامل برنامه تهرانگرد
mehrnews.com
تهرانگرد

برنامه تلویزیونی تهرانگرد با عضویت بیننده های خود در باشگاه مخاطبان اقدام به برپایی تورهای رایگان تهران گردی کرده است اولین تور گردشگری نیز روز گذشته با بازدید از جاذبه های ری انجام شد.

آشنایی بیشتر مردم شهر تهران با جاذبه های گردشگری پایتخت هدفی است که برنامه تلویزیونی تهرانگرد با معرفی جاذبه های گردشگری میراث فرهنگی، ورزشی و فرهنگی و هنری شهر تهران دنبال می کند. 

در این برنامه یک موزه، یک اتفاق فرهنگی و یا هنری، بازدید از جاذبه های گردشگری و طبیعی روستاها و مناطق دیدنی اطراف تهران معرفی می شود در اقدامی جدید نیز عوامل این برنامه با همکاری ستاد گردشگری شهر تهران و اداره کل میراث فرهنگی استان تهران اقدام به برپایی تور گردشگری ویژه مخاطبان این برنامه کرده اند.

روز گذشته ۵ بهمن ماه برای اولین بار این تور با همراهی راهنمای گردشگری استان تهران و چند نفر از مخاطبان برای معرفی جاذبه های شهر ری اجرا شد و تهرانگردان به آتشکده ری، چشمه علی، گورستان ابن بابویه رفتند. 

در این تور گردشگری اعلام شد که هر هفته جمعه ها چنین توری با محوریت یکی از جاذبه های گردشگری تهران برگزار می شود. علاقه مندان نیز به صورت رایگان در آن حضور خواهند یافت.

برنامه تهرانگرد هر هفته پنج شنبه ها از ساعت ۲۰ به مدت ۲۶ دقیقه در چند آیتم به معرفی جاذبه های تفریحی، گردشگری، ورزشی و فرهنگی می پردازد که عمده بخش های آن مربوط به معرفی جاذبه های گردشگری و میراث فرهنگی و طبیعی است. این برنامه کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه ۵ سیماست که تکرار آن نیز روزهای جمعه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه پخش می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « خبرگزاری مهر » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1