28 مارس 2024 - 15:09

صدور مجوز فعالیت برای 11 اقامتگاه بوم گردی در کردستان

6 ژانویه 2019 - 16:00 dsfr.ir/uo7mm

صدور مجوز فعالیت برای 11 اقامتگاه بوم گردی در کردستان
elicdn.com
بومگردی

به منظور بررسی وضعیت اقامتگاه ها و نحوه بازسازی و تکمیل وسایل معیشتی و پذیرایی برای گردشگران از هفت واحد اقامتگاه بوم گردی در حال احداث و بهره برداری شده منطقه ژاورود بازدید شد.

آوات مکاری، رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در بازدید از اقامتگاه های بوم گردی درحال احداث، ایجاد و بهره برداری شده منطقه ی ژاورود گفت: این بازدید به منظور بررسی وضعیت اقامتگاه ها و نحوه بازسازی و تکمیل وسایل سنتی معیشتی و پذیرایی برای گردشگران انجام شد.

طی این بازدید جلسه ای با بخشدار منطقه سیروان، شورای اسلامی این بخش و دهیاران روستاهای منطقه ژاورود و کامیاران در خصوص مکان یابی اقامتگاه های بومگردی، توسعه گردشگری و تنظیم جدول رویدادهای فرهنگی-گردشگری در روستاها، برگزار شد.

رئیس گروه تبلیغات و بازاریابی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بیان کرد: هم اکنون در سطح استان کردستان 11 اقامتگاه بوم گردی مجوز فعالیت دریافت کرده اند و چندین متقاضی دیگر هم در حال تکمیل پرونده برای اخذ مجوز فعالیت هستند.

آوات مکاری با اشاره به اهمیت تنوع بخشی به اقامتگاه های استان به منظور جذب گردشگران بیشتر خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی کردستان از کسانی که متقاضی احداث اقامتگاه بوم گردی هستند استقبال می کند و آماده هر گونه همکاری در این زمینه است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1