19 مارس 2024 - 13:24

تعطیلات زمستانی برای رونق اقتصادی خوب است

28 ژوئن 2018 - 15:00 dsfr.ir/fh2ql

تعطیلات زمستانی برای رونق اقتصادی خوب است
hkstour.com
آژانس های مسافرتی

رئیس سازمان میراث فرهنگی از هماهنگی های میان این سازمان و آموزش و پرورش برای تعطیلات زمستانه دانش آموزان خبر داد.

علی اصغر مونسان در حاشیه جلسه هئت دولت این هفته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مصوبه خوبی در حوزه گردشگری داشتیم، جدول پیوست قانون تغییر کاربری اراضی امروز اصلاح شد و سه مورد به آن اضافه شد.

قبلا فقط بخش هتل ها از پرداخت عوارض معاف بودند و امروز مجتمع های گردشگری بوم گردی و مناطق گردشگری با مصوبات دولت معاف شدند.

مونسان در ارتباط با آخرین اخبار درباره تعطیلات زمستان گفت: وزارت آموزش و پرورش با این موضوع موافق است و امید داریم بتوانیم امسال اجرایی اش کنیم. برای برخی مناطق مثل مناطق جنوبی که در فصل دوم سال ایام خوب آب و هوای شان بهتر خواهد بود، اتفاق خوبی است.

برای ایجاد اشتغال و رونق آن مناطق خیلی خوب است. با وزیر آموزش و پرورش صحبت کردیم امید داریم به دلیل زمان کوتاهی که دارد نیاز به مصوبه مجلس نداشته باشد.

رییس سازمان میراث فرهنگی ادامه داد: با کمیسیون آموزش مجلس برای طرح تعطیلات زمستانه دانش آموزان در ارتباط هستیم و توضیحات لازم را در ارتباط با این موضوع ارائه کردیم، امیدوارم که موافقت این کمیسیون را هم داشته باشیم.

وی در ارتباط با تورهای جام جهانی و سفر به روسیه، گفت: فدراسیون فوتبال مستقیما کارهای این موضوع را انجام داد؛ اگرشکایاتی به ما واصل شود حتما آنها را بررسی خواهیم کرد و اقدامات لازم را انجام می دهیم اما فدراسیون فوتبال به صورت مستقل خودش با تورها ارتباط برقرار کرده و سهمیه بندی انجام داده است اما این موضوع را باز تکرار می کنم که اگر شکایتی به ما ارجاع داده شود حتما آن را پیگیری خواهیم کرد.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
1