راهنمای پر کردن فرم ورود به کانادا در هواپیما

16 نوامبر 2023 - 11:20 dsfr.ir/ib87p

راهنمای پر کردن فرم ورود به کانادا در هواپیما
مراحل درخواست ویزای توریستی کانادا
راهنمای پر کردن فرم ورود به کانادا در هواپیما

مهاجران و شهروندان خارجی هنگام ورود به کانادا باید سه فرم ورود به کانادا یعنی فرم های Declaration Card، Bsf186 و bsf168a را در هواپیما پر کنند.

به گزارش «دنیای سفر»، برای ورود به کانادا فرم های متعددی وجود دارد. یکی از این ها، فرم ورود به کانادا در هواپیما است که باید با دقت و ذکر اطلاعات صحیح پر شود. از اطلاعات این فرم برای تعیین وضعیت مسافران خارجی که به کانادا وارد می شود و کالاهای آن ها استفاده می شود. در این مقاله به این سوال پاسخ می دهیم که مسافران برای پر کردن فرم ورود به کانادا در هواپیما چه مراحلی را باید پشت سر بگذارند. بعد از مطالعه به این مقاله می توانید به راحتی و به طوردقیق فرم ورود به کانادا را تکمیل کنید.

آشنایی با انواع فرم هایی که برای ورود به کانادا باید در هواپیما پر کنید

مهاجران و شهروندان خارجی هنگام ورود به کانادا باید سه فرم ورود به کانادا یعنی فرم های Declaration Card، Bsf186 و bsf168a را در هواپیما پر کنند. در فرم Declaration Card باید اطلاعاتی در مورد میزان پول نقدی که همراهتان دارید یا ارزش وسایلی که همراهتان است ذکر شود. هر خانواده تا سقف ۴ نفر فقط باید یک فرم Declaration Card را کامل کند. در گذشته فرم هایی به نام فرم B4 و B4a نیز هنگام ورود به کانادا در هواپیما پر می شدند که دیگر وجود ندارند. در حال حاضر فرم های bsf186 و bsf186a جایگزین این موارد شده اند.

در فرم اول یعنی bsf168 باید لیست وسایلی که فریت کرده اید یا در ۵ سال آینده فریت خواهید کرد را یادداشت کنید. در صورت بالا بودن تعداد وسایل و جا نشدن آن ها در فرم bsf168 فرم اضافی تحت عنوان bsf168a به مسافر داده می شود. بهتر است یک نسخه کپی از این فرم ها برای خودتان نیز تهیه کنید. کارشناسان ویزا موندیال در مراحل درخواست ویزای توریستی کانادا همه اطلاعات درباره نحوه پر کردن این فرم ها توسط مسافران را توضیح خواهند داد. به این ترتیب بعد از اخذ ویزا و تهیه بلیط ورودی آسان و بی دغدغه به کانادا خواهید داشت.

ویزای توریستی کانادا

فرم ورود به کانادا در هواپیما؛ مدرکی برای اعلام اقلامی که به کانادا می برید

فرم ورود به کانادا در هواپیما همان طور که از نام آن مشخص است در داخل هواپیما پر و تکمیل می شود. فرم تکمیل شده را باید بعد از رسیدن به فرودگاه مقصد در کانادا به آفیسر فرودگاه تحویل دهید. فرم های Declaration Card، bsf168 و bsf168a برای اعلام مقدار و نوع اقلامی که به کانادا وارد می کنید استفاده می شود.

توجه داشته باشید که این فرم فقط مخصوص کانادا نیست. در اکثر کشور های جهان مهاجران هنگام ورود به کشور مقصد باید فرم های مشابه به این مورد را در هواپیما تکمیل کنند. متقاضیان سرمایه گذاری، کار یا تحصیل در کانادا ابتدا باید فرم ورود به کانادا را از مهماندار هواپیما دریافت کنید.

ورود اطلاعات شخصی در فرم ورود به کانادا در بخش A

 فرم ورود به کانادا در هواپیما از بخش های مختلفی تشکیل شده است. در بخش اول یا همان بخش A متقاضی ورود به کانادا باید اطلاعات شخصی خود را در فرم وارد کند. منظور از اطلاعات شخصی نام کامل، تاریخ تولد، جنسیت و شماره پاسپورت مسافر است.

 نام و نام خانوادگی کامل خود را به انگلیسی و به همان ترتیبی که در پاسپورت آمده است وارد کنید. برای وارد کردن تاریخ تولد نیز فرمت روز/ماه/سال (dd/mm/yyyy) باید رعایت شود. در نهایت نیز شماره پاسپورت و نام کشوری که پاسپورت از آن صادر شده است را بنویسید. اگر موفق به دریافت ویزای اکسپرس اینترنتی کانادا شده اید و به همراه خانواده سفر می کنید، باید اطلاعات شخصی همراهتان را نیز وارد کنید.

بخش B و C فرم ورود به کانادا؛ مربوط به اطلاعات سفر

بخش بعدی فرم بخش B است که باید در آن اطلاعات سفر ذکر شود. منظور از این اطلاعات ذکر مدت زمان اقامت در کانادا است. یعنی باید به طور دقیق ذکر کنید که چه مدت در این کشور حضور خواهید داشت. مسافرانی که اقامت کانادا را دارند باید به بخش سوم فرم ورود به کانادا (بخش C) مراجعه کنند. این بخش فقط باید توسط افرادی که اقامت دائم کانادا را دارند تکمیل شود.

بخش D؛ محل امضای متقاضیان در فرم ورود به کانادا

آخرین بخش فرم ورود به کانادا بخش D است. این بخش به امضای متقاضی ورود به کانادا و همراهان وی تعلق دارد. مسافران با امضای این فرم صحت اطلاعات درج شده را تایید خواهند کرد. توجه داشته باشید در صورتی که به همراه خانواده سفر می کنید، نیازی به دریافت فرم های متعدد و تکمیل چند فرم برای هر یک از اعضای خانواده ندارید.

ویزای توریستی کانادا

با اخذ مشاوره از کارشناسان ویزا موندیال راحت و سریع ویزای کانادا بگیرید

در این مقاله با فرم ورود به کانادا در هواپیما و نحوه تکمیل آن آشنا شدیم. شناخت انواع فرم ها و نحوه تکمیل فرم هایی که برای ورود به کانادا وجود دارد، مراحل سفر و ورود شما به این کشور را برایتان ساده تر می کند. سه فرم اصلی Declaration card، bsf168 و bsf168a فرم هایی هستند که حین سفر به کانادا و در هواپیما باید توسط مسافر تکمیل و پر شوند.

تکمیل صادقانه این فرم توسط مسافران برای ورود به کانادا اهمیت بالایی دارد. توجه داشته باشید که پلیس مرزی کانادا اجازه دارد به صورت اتفاقی وسایل و بار مسافران را به طورکامل بگردد. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در بار و اطلاعات درج شده در فرم شما مشمول جریمه های نقدی خواهید شد. همچنین در برخی موارد ممکن است مسافر از خاک کانادا اخراج شود. برای دریافت اطلاعات دقیق درباره نحوه تکمیل فرم ورود به کانادا پیشنهاد می کنیم از دانش یک فرد آگاه و کارشناس مهاجرت استفاده کنید. برای برقراری ارتباط با کارشناسان ویزا موندیال و دریافت وقت مشاوره می توانید به سایت این مجموعه به آدرس visamondial.com وارد شوید.

1