معاون استاندار:

مراکز گردشگری لرستان کنترل شوند

13 مارس 2022 - 15:00 dsfr.ir/aw2xy

مراکز گردشگری لرستان کنترل شوند
دریافتی
دریاچه گردشگری در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری #لرستان بر لزوم نظارت و کنترل مراکز #گردشگری استان تأکید کرد.

به گزارش «دنیای سفر» احمدرضا دالوند در حاشیه سومین جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی که امروز ۲۱ اسفندماه برگزار شد با اشاره به اینکه ۱۲ کمیته برای این ستاد تشکیل و برای هرکدام تکالیفی تعیین شده است، اظهار کرد: در این جلسه متولی کمیته ها گزارشی از اقدامات خود ارائه دادند و برای مشکلاتی که وجود داشت راهکارهای لازم ارائه شد.

وی مهم ترین موضوعات این ستاد را هماهنگی بین دستگاه ها و بُعد نظارتی آن عنوان کرد و افزود: با هماهنگی بیشتر بین دستگاه ها گروه های نظارتی تشکیل شود و فرآیند اجرای کار را در این مدت کنترل کنند تا مشکلات را مرتفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده این ستاد با آمادگی لازم بتواند بیشترین خدمات را از لحاظ کمی و کیفی به مهمانان نوروزی ارائه دهد.

دالوند با اشاره به تکالیفی که شهرداری ها و دستگاه های خدمات رسان در این ستاد برعهده دارند خاطرنشان کرد: با توجه به زمان تعیین شده برای شهرداری خرم آباد و راهداری استان ضروری است طی چند روز آینده اقدامات لازم را به منظور ساماندهی و زیباسازی ورودی های استان خصوصاً خرم آباد به پایان برسانند.

وی نظارت و کنترل مراکز گردشگری لرستان را ضروری دانست و اضافه کرد: بهتر است از ظرفیت دهیاری ها در این مناطق استفاده کنیم، همچنین مدیران این ستاد در تمامی ساعات شبانه روز باید آمادگی لازم را داشته باشند.

1