19 مارس 2024 - 13:20

جوایز مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان اعلام شد

24 آوریل 2018 - 16:30 dsfr.ir/h44nr

جوایز مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان اعلام شد
khabaronline.ir
مسابقه عکاسی

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی جوایز مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان را اعلام کرد.

یوسف بیدخوری سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل با بیان این مطلب افزود: به منظور قدردانی از عکاسانی که در مسابقه عکاسی از موزه بزرگ خراسان از سوی هئیت داوران برگزیده شوند، در دو بخش عمومی عکاسی از موزه و بخش ویژه عکاسی از نمایشگاه بقایای انسانی و اسکلت های 5هزار ساله شهر سوخته زابل، جمعا شش تور گردشگری به کیش و مشهد اهدا خواهد شد.

این مسابقه عکاسی از سوی مدیریت موزه بزرگ خراسان و به منظور ثبت خاطرات بازدید کنندگان در بازدیدشان از این موزه و ثبت این لحظات برگزار شده است.

بیدخوری تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال عکس برای عکاسان 15 اردیبهشت ماه جاری است که علاقه مندان می توانند عکس های خودشان را به شماره تلگرامی 09058085528 ارسال کنند.

موزه بزرگ خراسان در بوستان کوهسنگی مشهد واقع شده و آثار موزه ای تاریخ و تمدن 14 قرن هنر ایرانی دوره اسلامی، بقایای انسانی و اسکلت های 5 هزار ساله شهر سوخته و انواع گوهرسنگ ها به نمایش گذاشته شده است، این موزه همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 19 پذیرای علاقه مندان است.

1