19 مارس 2024 - 13:04

دیزنی لند در کیش

26 سپتامبر 2017 - 09:50 dsfr.ir/hh63o

دیزنی لند در کیش
دیزنی لند در کیش
لاکی‌آیلند در کیش؛ طرح مشابه دیزنی لند

محبوبیت دیزنی لند در حدی بوده که مدیران ایرانی را نیز به فکر فرو برده و پروژه احداث مکانی مانند دیزنی لند در #کیش تحت بررسی قرار گرفته است.

به گزارش «دنیای سفر» دیزنی لند در کالیفرنیای آمریکا قرار دارد، این شهربازی زیبا و بزرگی که توسط مدیریت والت دیزنی اداره می شود مکان بسیار مناسبی برای دوست داران کارتون ها و انیمیشن ها است، در این مکان بازیگران واقعی تحت شرایط پذیرش خاصی انتخاب شده و به ایفای نقش آن شخصیت کارتونی می پردازند، محبوبیت دیزنی لند در حدی بوده که مدیران ایرانی را نیز به فکر فرو برده و پروژه احداث مکانی مانند دیزنی لند در کیش تحت بررسی قرار گرفته است.

درباره جزیره کیش

کیش جزیره ی بسیار زیبایی که در جنوب ایران قرار گرفته است و مسافرین با انتخاب تور کیش ارزان می توانند از این مکان بسیار زیبا دیدن کنند. تفریحات و مکان های دیدنی این جزیره باعث شده که مسافرین زیادی به این منطقه سفر داشته باشند، سفر به کیش می تواند سفری رویایی برای افراد باشد وجود غروبی دل انگیز بر روی آب های نیلگون خلیج فارس و سکوتی که حاکم بر این مکان است باعث بی مانند شدن آن می شود؛ این جزیره، تفریحاتی برای تمامی سنین دارا است، از نمونه های تاریخی تا مدرن ترین مکان های دیدنی را در خود جای داده است و برای تمامی افراد با سلیقه های متفاوت سرگرمی جذابی داراست.

بهترین زمان سفر به کیش

مناسب ترین زمان برای سفر به کیش در نوروز است که می توان با انتخاب ارزان ترین قیمت تور کیش بهترین انتخاب را برای سفر خود داشته باشید، اغلب جشنواره ها در نوروز برگزار می شود، تور نوروز می تواند رویایی ترین برنامه پیش رو باشد همچنین این سفر بسیار خاطره ساز خواهد بود، با توجه به مطالبی که در رابطه با تفریحات و مکان های دیدنی کیش بیان شده مسافرین می توانند انتخاب خوبی برای مسافرت خود داشته باشند.

4 قانون دیزنی لند

1. دویدن ممنوع: دویدن افراد در این مکان ممنوع است. همچنین هیچ کودکی در هنگام بازی نباید در این شهر بازی بسیار زیبا بدود.
2. نشستن روی صندلی تاشو ممنوع: کسی دلیل این ممنوعیت را نمی داند اما برای همه لازم است که از این قانون پیروی کنند.
3. پوشیدن لباس شخصیت ها برای بزرگسالان ممنوع است: پوشیدن این لباس ها برای بزرگسالان ممنوع است و فقط این امکان برای کودکان وجود دارد.
4. ورود به این مکان با خالکوبی ممنوع: در صورتی که خالکوبی و یا تتو با طرح و شکل خاصی بر روی سر و بدن داشته باشند که قابل مشاهده باشد امکان ورود به این مکان را ندارند.

لاکی آیلند

لاکی آیلند نام مکانیست که کاملا شبیه به دیزنی لند است و در کیش قرار خواهد گرفت این مکان که بسیار مورد پسند کودکان است از زمان افتتاحش تا به امروز نزدیک به 550 میلیون نفر را به خود دیده است. ورود به این مکان محدودیت سنی ندارد و برای تمامی افراد مجاز است.

ساخت این مجموعه به تصویب رسیده است و قرار بر این شده است که مکانی جهت سرگرم شدن کودکان و خانواده ها در کیش ساخته شود و همچنین در جهت بهبود فرهنگ افراد در این مکان تلاش بسیاری می شود با رعایت قوانین خاصی که گذاشته شده و پیروی می شود.

دیدگاه ها

  • مهشید 27 سپتامبر 2017 - 09:01

    من که باورم نمیشه یعنی واقعا چنین چیزی ممکنه ؟در بهت و حیرت فرو رفتم ....اگر چنین اتفاقی بیفته من که به شخصه دیگه هیچ کشور خارجی ای نمیرم ....ای کاش علاوه بر دیزنی لند یک لگو لند هم بزنن

  • محسن 7 اکتبر 2017 - 07:59

    آخه چرا درست نمی تونید متن خبر رو بخونید!!!!؟...کجای این خبر گفته که دیزنی لند داره میاد تو کیش!؟ .... فقط گفته دارن بررسی میکنن تا یک مکانی شبیه دیزنی لند شاید بسازن...شبیه...

  • مدیا و لوپی 9 می 2020 - 19:39

    منم باورم نمیشه دارم از خوشحالی گریه میکنم

  • زهرا خدامی 2 اکتبر 2017 - 02:59

    شهر کیش به دلیل منطقه آزاد بودنش امکانات تفریحی و رفاهی زیادی رو برای مردم فراهم کرده. واقعا کمبود چنین مجموعه ای در ایران حس میشه و مطمئنا اگر قرار بر احداث چنین مجموعه ای باشه یکی از بهترین انتخابها همین شهر کیش هست. درسته بلیط رفتن به کیش کمی گرونه اما یکسری سایتها هستن که میشه ازشون بلیط پرواز چارتر ارزان تهیه کرد و بقیه پولمون رو به جای بلیط خرج تفریح در چنین مجموعه هایی بکنیم.... انشالا که عملی بشه.

  • ساحل محمدی 4 دسامبر 2017 - 13:16

    جزیرهٔ کیش یکی از جزیره‌های خلیج فارس و از توابع بخش کیش، شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان و از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. در گذشته، این جزیره را به نام «قیس» می‌خواندند. شکل این جزیره بیضی‌مانند است.پرواز به کیش از خیلی از شهر های ایران اتفاق می افتد.

  • زینب 20 ژوئن 2020 - 13:48

    من که باورم نمیشه یهزه شبیه پارک دیزلی لند هم باشه من راضی ام

1