27 مارس 2024 - 15:41

ورود روزانه ۵۰ تا ۷۰ هزار گردشگر به چابهار

24 مارس 2023 - 19:50 dsfr.ir/oq08s

ورود روزانه ۵۰ تا ۷۰ هزار گردشگر به چابهار
رستم کریمی نژاد
گردشگران نوروزی در سواحل چابهار

شهردار چابهار گفت: بندر زیبای چابهار و متصل به آب های اقیانوس هند با دارا بودن صدها جاذبه تفریحی و گردشگری روزانه پذیرای ۵۰ تا ۷۰ هزار گردشگر و مسافر نوروزی است.

به گزارش «دنیای سفر»، درویش بلوچ نیا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: چابهار یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور است و براساس آمار تا امروز بیش از ۵۰۰ هزار گردشگر وارد چابهار شده و از مناطق مختلف بازدید و مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفته اند و تا پایان تعطیلات این آمار به سه برابر خواهد رسید.

وی افزود: شهرداری چابهار تمهیدات لازم را برای استقبال بهتر و جلب رضایتمندی مسافران اندیشیده و شیف کاری نیروها را افزایش داده و امکانات را نیز مهیا کرده است.

شهردار چابهار به تامین آب، تنظیف شهر و جمع آوری زباله اشاره کرد و گفت: سرویس های بهداشتی از ۹۴ چشمه به ۱۲۰ چشمه افزایش پیدا کرده و آب مورد نیاز مصرفی نیز روزانه تامین و در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: فرماندار چابهار برای ارائه خدمات بهتر به مسافران جایگاه های سوخت را ساماندهی و کارت آزاد سوخت را در اختیار آنها قرار داده تا مسافران دغدغه ای بنام سوخت نداشته باشند و مقرر شده باک کامل خودرو بنزین تحویل شود.

بلوچ نیا تصریح کرد: برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی از یک ماه قبل برنامه ریزی شده و از ۲۵ اسفندماه تاکنون در حال اجراست و برنامه های موسیقی همزمان با ایام مبارک رمضان تعطیل اعلام شده تا مشکلی و نارضایتی مردم بومی نداشته باشند.

وی افزود: پارک بهاران دریا بزرگ با ۱۰۰ هکتار مساحت تمامی سرویس بهداشتی، اماکن پذیرایی و اقامتی و غرفه های عرضه موادغذایی و پذیرایی و پارکینگ های آن آماده و تسطیح شده و به دلیل استقبال بیشمار مسافران امسال مشکل خاصی وجود ندارد.

شهردار چابهار با اشاره به اینکه کمپ های چادری در مکان های مختلف شهر برنامه ریزی شده و تمام بوستانها و فضای سبز، دریا کوچک، محدوده نوار ساحلی آماده پذیرایی از مسافران هستند.

1