17 آوریل 2024 - 03:36
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور مطرح کرد؛

شروع موج جدید سفرهای نوروزی در کشور

29 مارس 2023 - 18:20 dsfr.ir/sw4tm

شروع موج جدید سفرهای نوروزی در کشور
بهروز خسروی
شروع موج جدید سفرهای نوروزی در کشور

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه از امروز عصر شاهد شروع یک موج سفر جدید خواهیم بود، گفت: امروز بعدازظهر اطلاعیه جدید ستاد در مورد مقاصد سفر جایگزین اعلام خواهد شد.

به گزارش «دنیای سفر»، سید مصطفی فاطمی، معاون گردشگری کشور ضمن تشکر از همه استان ها و نمایندگان دستگاه ها گفت: از امروز عصر شاهد شروع یک موج سفر جدید خواهیم بود که با توجه به تغییرات آب و هوایی باید تدابیر لازم را بیندیشیم و مدیریت کنیم. مخصوصاً برای روز سیزدهم فروردین که تعداد زیادی از مردم به دل طبیعت می روند، باید بیشتر مراقب باشیم. امروز بعدازظهر اطلاعیه جدید ستاد در مورد مقاصد سفر جایگزین اعلام خواهد شد.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور در ادامه به بررسی وضعیت سرمای پیش بینی شده برای روزهای آینده پرداخت و گفت: در برخی مراکز استان ها دما به زیر صفر می رسد، پس باید اطلاع رسانی درست برای بازگشت مسافران داشته باشیم و اسکان اضطراری پیش بینی شود، چون چادر زدن در این هوا خطرناک است.

وی عنوان کرد: بعد از تعطیلات نوروز هم باید همچنان کمیته های استانی داشته باشیم چون موج های سفر بعدی ادامه دارد. مخصوصاً باید در حوزه نمازخانه و سرویس های بهداشتی که مورد تاکید مهندس ضرغامی هم بوده است، دقت نظر بیشتری به خرج بدهیم.

1