25 آوریل 2024 - 19:29
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد:

بازدید بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از قلعه فلک الافلاک

26 مارس 2023 - 14:00 dsfr.ir/pr6lv

بازدید بیش از ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر از قلعه فلک الافلاک
بیات آزاد بخت
گردشگران نوروزی در قلعه فلک الافلاک

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد از مرز ۱۳ هزار و ۵۰۰ نفر گذشت.

به گزارش «دنیای سفر»، عطا حسن پور ششم فروردین اظهار کرد: در چهارمین روز از نوروز امسال ۱۳ هزار ۵۰۰ نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید کردند.

وی ادامه داد: در مجموع از ابتدای سفرها تا پایان روز چهارم فروردین ماه، ۳۴ هزار و ۳۳۸ نفر از قلعه فلک الافلاک بازدید داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: پس از قلعه فلک الافلاک آبشار بیشه با جذب بیش از ۶ هزار گردشگر تا دیروز بیش ترین بازدید را داشته است.

حسن پور تاکید کرد: مجموعه تاریخی فلک الافلاک به عنوان بارزترین جاذبه تاریخی فرهنگی لرستان با وجود موزه های مردم شناسی، باستان شناسی و بازارچه عرضه صنایع دستی استان هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می کند و تلاش ما این است بهترین خدمات به مسافران نوروزی عرضه شود.

قلعه فلک الافلاک از برجسته ترین آثار تاریخی به جا مانده از دوران ایران باستان است. این قلعه باستانی یکی از معروف ترین جاهای دیدنی استان لرستان به شمار می رود که در مرکز شهر خرم آباد واقع شده است.

1