28 مارس 2024 - 18:37
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری:

نمایشگاه صنایع دستی درآمدزایی بانوان را تضمین می کند

10 فوریه 2023 - 11:00 dsfr.ir/p11a5

نمایشگاه صنایع دستی درآمدزایی بانوان را تضمین می کند
پانته آ نیکزاد
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری گفت: حضور زنان در نمایشگاه صنایع دستی می تواند در کسب و کارشان تاثیر مثبت و به سزایی داشته باشد و درآمدزایی آنان را تضمین کند.

به گزارش «دنیای سفر» از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، انسیه خزعلی روز پنجشنبه (۲۰ بهمن ۱۴۰۱) در حاشیه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری تهران، گفت: این نمایشگاه ها از چند جهت مهم است، یکی برای اینکه زنان بتوانند زمینه بازار کار را برای خودشان فراهم کنند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری ادامه داد: از سویی مردم با حضور در این نمایشگاه ها می توانند با توانمندی هایی که در ایران وجود دارد و صنایع دستی که واقعا مهجور مانده و قدر و ارزش آن به اندازه ای که باید دانسته نمی شود آشنا شوند.

وی ادامه داد: با حضور گردشگران خارجی زمینه صادرات مهیا می شود و باید تلاش کنیم تا به صورت مجازی هم این کار انجام شود، طبیعتا حضور زنان در این نمایشگاه می تواند در کسب و کارشان تاثیر مثبت و به سزایی داشته باشد. درآمدزایی آنها را تضمین کند.

به گزارش «دنیای سفر»، شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی صبح روز سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ با حضور سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران به صورت رسمی آغاز به کار کرد. در این نمایشگاه که تا ۲۱ بهمن برپاست، ۲۰۰ فعال صنعت گردشگری از ۴۷ کشور جهان حضور دارند.

1