20 آوریل 2024 - 16:57

جشنواره زمستانی در همدان برگزار می شود

22 ژانویه 2023 - 09:00 dsfr.ir/173bm

جشنواره زمستانی در همدان برگزار می شود
همدان پیام
جشنواره زمستانی در همدان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از برگزاری سیزدهمین جشنواره زمستانی در همدان خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر» علی خاکسار در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: این رویداد فرهنگی از ۲۴ بهمن ماه تا ۱۷ اسفندماه در همدان برگزار خواهد شد و برنامه های متنوعی برای آن تدارک دیده شده است. 

وی با اشاره به اینکه پیگیری زیادی برای برگزاری جشنواره انجام شده است، تصریح کرد: در صدد هستیم جشنواره امسال متفاوت از سال های گذشته باشد و بستری برای شادی و نشاط اجتماعی فراهم شود.

خاکسار با بیان اینکه جشنواره زمستانی همدان یک ظرفیت مغفول مانده است که می تواند به برند تبدیل شود، اظهار کرد: جلسه ای با محوریت استانداری همدان در این رابطه برگزار و مقرر شد این دستگاه حامی جشنواره باشد.

وی با اشاره به ایجاد هم افزایی میان میراث فرهنگی و شهرداری همدان برای برگزاری این رویداد، مطرح کرد: امیدواریم با تعامل ایجاد شده میان دستگاه ها جشنواره خوبی را شاهد باشیم.

خاکسار به برخی از برنامه های تدارک دیده شده جشنواره اشاره کرد و افزود: برنامه های برفی و غیربرفی، نمایشگاه صنایع دستی و سوغات، عرضه خوراکی های زمستانی، جشنواره کدو، جشنواره تندرستی و زیبایی، نمایشگاه قهوه و شکلات و مسابقه ساخت آدم برفی از جمله این برنامه ها است.

وی ادامه داد: همچنین در مدت برگزاری جشنواره ، تخفیف هایی برای تأسیسات گردشگری، مراکز اقامتی، تفریحی، پذیرایی، سوغات و نمایشگاه های صنایع دستی درنظر گرفته شده است و علاقمندان می توانند از تخفیف ها استفاده کنند.

1