27 مارس 2024 - 23:40
مدیرکل راه آهن خراسان رضوی خبر داد

حرکت تمام قطارهای مشهد - تهران بدون مشکل است

13 ژانویه 2023 - 13:30 dsfr.ir/jm1b9

حرکت تمام قطارهای مشهد - تهران بدون مشکل است
qudsonline.ir
قطار مشهد - تهران در برف

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: تردد در مسیر اصلی مشهد- تهران و مسیر محلی مشهد- سرخس برای تمام قطارهای مسافربری و تجاری بدون وقفه و مشکل در حال انجام است.

به گزارش «دنیای سفر» مصطفی نصیری در گفت و گو ایسنا اظهار کرد: با وجود شرایط نامساعد جوی این روزها و بارش برف، طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹ هزار مسافر در مسیر رفت و برگشت به مشهد جا به جا شدند. این تعداد مسافر روزانه به وسیله ۸۰ رام قطار از ۲۸ شهر و مرکز استان در مسیر مشهد جا به جا شدند.

وی اضافه کرد: تنها قطار مشهد- اهواز به دلیل شرایط نامساعد جوی و تامین ایمنی بیشتر با ۷.۵ ساعت تاخیر ساعت ۹ صبح امروز پنجشنبه از مبدا مشهد عازم اهواز شد.

مدیرکل راه آهن خراسان رضوی گفت: در صورت تغییر و یا تاخیر در برنامه حرکت قطارها از مبدا مشهد به مسافران از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

نصیری با اشاره به اخلال مقطعی در حرکت ناوگان جاده ای و فرودگاهی در مشهد افزود: تردد در مسیر اصلی مشهد- تهران و مسیر محلی مشهد- سرخس برای تمام قطارهای مسافربری و تجاری بدون وقفه و مشکل در حال انجام است.

جواد معراجی فر مدیر روابط عمومی اداره کل راه‌آهن خراسان رضوی نیز اظهار کرد: کلیه قطارها اعم از باری و مسافری مطابق برنامه‌ پیش‌بینی شده در حال تردد هستند و شرایط نامساعد جوی خللی در تردد آن‌ها به وجود نیاورده است.

1