17 آوریل 2024 - 04:18
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی خبر داد

برنامه ریزی برای حراجی سفر و تخفیف های ویژه برای نوروز ۱۴۰۲

10 ژانویه 2023 - 08:30 dsfr.ir/yb82b

برنامه ریزی برای حراجی سفر و تخفیف های ویژه برای نوروز ۱۴۰۲
دریافتی
برنامه ریزی برای حراجی سفر و تخفیف های ویژه برای نوروز ۱۴۰۲

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: برای نوروز ۱۴۰۲ و تعطیلات بهمن و اسفندماه ۱۴۰۱ برنامه ریزی کردیم تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.

به گزارش «دنیای سفر» به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، مصطفی فاطمی مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی گفت: دستورالعمل ستادهای اجرایی خدمات سفر همزمان با برگزاری پنجاه وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به استان ها ابلاغ شد و شامل آغاز فعالیت ستادهای اجرایی برای نوروز ۱۴۰۲ بود.

وی افزود: باید هماهنگی های لازم بین سه دستگاه اجرایی (وزارت کشور، ستاد اقامه نماز و سازمان هواشناسی) انجام شود. برنامه ریزی برای نوروز ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برای تعطیلاتی که در بهمن و اسفند وجود دارد، با هدف تسریع در انجام سفرها انجام شده تا مردم به سفرهای زودهنگام ترغیب شوند.

فاطمی تصریح کرد: برای همه اقشار مردم برای نوروز ۱۴۰۲ برنامه ریزی می شود و بحث حراجی های سفر، تخفیف های ویژه که توسط دفاتر خدمات مسافرتی گذاشته می شود و همچنین سفرهای اعتباری نیز مطرح است.

وی ادامه داد: گزارش استان ها برای تشدید فعالیت های عمرانی و اتمام آن ها، پیش بینی های لازم برای ارزاق ضروری در نوروز، پیش بینی های لازم برای اسکان مسافران در تعطیلات نوروز و تعطیلات پیش رو از جمله مواردی بود که در پنجاه وسومین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر به استان ها روز یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ مطرح شد.

1