19 آوریل 2024 - 14:26
وزیر میراث فرهنگی و گردشگری:

لایحه دائمی احکام تبصره بودجه برای گردشگری تصویب شده است

5 ژانویه 2023 - 15:00 dsfr.ir/zf85n

لایحه دائمی احکام تبصره بودجه برای گردشگری تصویب شده است
دنیای سفر
لایحه دائمی احکام تبصره بودجه برای گردشگری تصویب شده است

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری از تصویب لایحه دائمی احکام تبصره بودجه برای گردشگری خبر داد.

به گزارش «دنیای سفر»، عزت الله ضرغامی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از مراکز تفریحی و اقامتی فیروزکوه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در ابتدای خدمت در وزارتخانه سرمایه گذاری کم نظیری در حوزه گردشگری انجام شده بود اظهار داشت: متأسفانه این سرمایه گذاری ها با بهانه های کم اهمیت دچار تعطیلی شدند که این وضعیت برای کشور خوب نیست.

ضرغامی با اشاره به سخنان رئیس جمهور مبنی بر ایجاد زمینه برای شادی و سرگرمی و تفریح مردم گفت: باید تلاش کنیم با بالا بردن ظرفیت ها و با وجود مشکلات شرایط تفریح و سرگرمی را برای مردم فراهم کنیم. با بیان اینکه

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری با بیان اینکه مردم ما کشور خود را دوست دارند و وقتی از نزدیک به مراکز تفریحی داخل کشور مراجعه می کنند متوجه می شوند که تبلیغات مراکز تفریحی در خارج از کشور با واقعیت فاصله دارد گفت: باید تلاش کنیم این ویژگی به طور احسنت دیده شود.

وی از تصویب لایحه دائمی احکام تبصره بودجه برای گردشگری عنوان داشت: با توجه به اینکه تبصره های تأیید شده بودجه دائمی هستند و نیاز به تکرار هر ساله آن ها در مجلس نیست و این اقدام خوب دولت و مجلس قابل تقدیر است.

ضرغامی همچنین از تصویب یک لایحه تحت عنوان کاهش نرخ گاز مصرفی برای تأسیسات گردشگری، هتل ها و مراکز اقامتی خبر داد و گفت: با این لایحه این مراکز نرخ خدماتی محاسبه می شود.

1