29 مارس 2024 - 18:21

اطلاعات پرواز سه شهر مهم ترکیه به تهران

6 ژانویه 2023 - 11:00 dsfr.ir/cy9ql

اطلاعات پرواز سه شهر مهم ترکیه به تهران
turkishairlines.com
هواپیمایی Turkish Airlines

در این مقاله قصد داریم اطلاعات پرواز شهرهای وان، آنکارا و استانبول را بررسی کرده و شما را برای پرواز استانبول تهران راهنمایی کنیم.

در این مقاله قصد داریم اطلاعات پرواز شهرهای وان، آنکارا و استانبول را بررسی کرده و شما را برای پرواز استانبول تهران راهنمایی کنیم. خرید بلیط تهران استانبول تقاضای زیادی دارد. اما وان و آنکارا نیز از شهرهایی هستند که ایرانیان زیادی قصد بازگشت به ایران دارند. با آگاهی از اطلاعات پرواز این سه شهر، می توان انتخاب بهتری داشته و سفر خوبی را تجربه کرد.

اطلاعات پرواز وان به تهران

شما عزیزان می توانید با خرید بلیط یکطرفه یا رفت و برگشت، از شهر وان به تهران برسید. برای این کار کافی است با مراجعه به سایت مورد نظر، تاریخ سفر و تعداد مسافر را مشخص نموده و سپس از طریق یک هواپیما با کلاس پروازی اکونومی، به مقصد برسید. همچنین می توانید در هنگام خرید بلیط، هتل رزرو کرده یا سفر خود را از طریق تور انجام دهید. البته اگر به مسافرت رفته اید و قصد بازگشت دارید؛ نیازی به رزرو هتل ندارید. مدت زمان این پرواز یک ساعت بوده و فاصله هوایی میان این دو شهر ۹۰۰ کیلومتر است. البته شرایط آب و هوایی در مدت زمان پرواز موثر بوده و ممکن است آن را با تغییرات کوچکی مواجه کند.

به طور کلی بلیط چارتر هزینه کم تری داشته و خرید آن در فصول سرد سال، راحت تر است. شما می توانید با خرید این نوع بلیط، هزینه کم تری پرداخت کرده و سفری مقرون به صرفه داشته باشید. برای خرید بلیط ارزان، می توانید با موکول کردن پرواز به ایام کم سفر اقدامات لازم را انجام داده و به راحتی به مقصد مورد نظر خود برسید.

تهیه بلیط هواپیما برای سفر از وان به تهران به صورت سیستمی انجام شده و امکان ارتقاء امکانات موجود است. همچنین قیمت این پرواز به عوامل مختلفی بستگی داشته و متغیر است. کلاس پرواز، کلاس نرخی بلیط و مسیر پروازی شما در میزان بار مجاز موثر هستند. اما به طور کلی میزان بار مجاز برای بلیط های کلاس اکونومی بین ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم است. بلیط وان به استانبول نیز تقاضای زیادی داشته و فاصله هوایی این شهر تا پایتخت ترکیه حدود دو ساعت است.

علی بابا

اطلاعات پرواز استانبول به تهران

پرواز استانبول تهران تقاضای زیادی داشته و روزانه حدود ۷۵ سفر را به خود اختصاص داده است. از جمله کلاس های پروازی موجود برای این مسیر می توان به انواع اکونومی، بیزینس و فرست اشاره کرد. ایرلاین های این پرواز نیز شامل هواپیمایی ماهان، ترکیش، ایران ایر و... بوده و فرودگاه مقصد، فرودگاه بین المللی امام خمینی است. مدت زمان این سفر حدود سه ساعت بوده و به عوامل مختلفی از جمله شرایط آب و هوایی بستگی دارد. سه شنبه از شلوغ ترین و پنجشنبه از خلوت ترین روز ها برای پرواز استانبول به تهران محسوب می شود.

زمان رزرو بلیط و نوع کلاس پروازی، نقش مهمی در تعیین قیمت بلیط برای هواپیما دارند. برای داشتن سفری ارزان قیمت می توان پرواز خود را به ایام غیر تعطیل موکول کرده یا خدمات پرواز خود را تغییر داد. بلیط های سیستمی همیشه در دسترس هستند. اما برای داشتن سفری ارزان تر، بلیط های چارتری را انتخاب کنید.

شما عزیزان می توانید بلیط چارتری یا سیستمی خود را با کلاس پروازی اکونومی تهیه کرده و از خدمات ایرلاین مورد نظرتان، بهره مند شوید. همچنین می توانید به همراه خرید بلیط، هتل رزرو کرده یا از طریق تور به مقصد برسید. میزان بار مجاز برای هر مسافر حدود ۲۵ تا ۳۵ کیلوگرم بوده و امکان ارتقاء خدمات نیز فراهم است. بلیط تهران استانبول نیز هزینه مشابهی دارد و امکانات یکسانی را ارائه می دهد.

اطلاعات پرواز آنکارا به تهران 

شما می توانید برای پرواز آنکارا به تهران بلیط یکطرفه یا رفت و برگشت تهیه کنید. همچنین می توانید امکانات ارائه شده توسط ایرلاین را ارتقاء داده و سفر خوب و راحتی را تجربه کنید. در بلیط های سیستمی این پرواز، هزینه برای کودکان و افراد بزرگسال متفاوت است. هزینه بلیط آنکارا به تهران برای کودکان زیر دو سال با ۱۰ درصد هزینه بلیط بزرگسالان محاسبه می شود. همچنین این هزینه برای کودکان دو تا ۱۲ سال، ۷۵ درصد از هزینه بلیط یک فرد بزرگسال است.

گوگل مپ

از جمله ایرلاین های پوشش دهنده این پرواز می توان به لوفتانزا، ماهان ایر، ترکیش ایرلاین، پگاسوس ایرلاینز و قطر ایرویز اشاره کرد. فاصله هوایی تهران با آنکارا حدود ۱۷۰۰ کیلومتر بوده و مدت زمان این پرواز حدود سه ساعت است. شرایط جوی و مسیر پرواز ممکن است در تغییر مدت زمان پرواز موثر باشند. در هر صورت با خرید بلیط چارتر یا لحظه آخری می توان با هزینه کم تری به مقصد رسیده و سفر مقرون به صرفه ای را تجربه کرد. همچنین می توان کلاس پروازی خود را تغییر داده و یکی از انواع فرست، تجاری یا اکونومی را انتخاب کرد. بهترین کلاس پروازی، فرست بوده و کلاس پروازی اکونومی هزینه کم تری دارد. 

در این مقاله شما را برای پرواز از شهر های وان، استانبول و آنکارا به تهران راهنمایی کرده و اطلاعات شما را در زمینه خرید بلیط وان به استانبول افزایش دادیم. در پایان پیشنهاد می کنیم برای داشتن سفری بهتر، پرواز های مختلف را مقایسه کرده و بهترین بلیط را بخرید. همچنین از طریق تهیه بلیط چارتری لحظه آخری، هزینه های خود را کاهش داده و امکانات رفاهی مشابهی را دریافت کنید.

1