23 آوریل 2024 - 15:56
معاون گردشگری میراث فرهنکی اردبیل:

رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» با آغاز سال نو میلادی آغاز می شود

29 دسامبر 2022 - 12:00 dsfr.ir/td49j

رویداد «اردبیل ۲۰۲۳» با آغاز سال نو میلادی آغاز می شود
میثم رودکی
آرامگاه شیخ صفی الدین اردبیلی در اردبیل

سرپرست معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل گفت: رویداد «اردبیل۲۰۲۳» همزمان با آغاز سال نو میلادی با حضور مسئولین میراث فرهنگی کشور آغاز می شود.

به گزارش «دنیای سفر»، یحیی نجار قابل عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اردبیل در سال ۱۳۹۸ به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۲۳ کشورها انتخاب و تصویب شده است، اظهار کرد: برنامه های رویداد اردبیل ۲۰۲۳ از اوایل دی ماه امسال با آغاز سال نو میلادی و با حضور وزرای گردشگری و سفرا و مهمانان خارجی و داخلی دیگر در اردبیل شروع خواهد شد.

وی بیان کرد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ فرصت مهمی برای استان به شمار می رود که اردبیل برای اولین بار میزبان یک رویداد بین المللی گردشگری است و استفاده از این فرصت می تواند گردشگری را به محور توسعه استان تبدیل کند.

سرپرست معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل همچنین به برگزاری ویژه برنامه افتتاحیه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران همزمان با آغاز رویداد اردبیل ۲۰۲۳ اشاره کرد و گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران فرصت مناسبی برای معرفی قابلیت های استان به کشورهای عضو اکو است.

نجار قابل با بیان اینکه نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران از ۱۸ تا ۲۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد، گفت: با جدیت پیگیر حضور در این نمایشگاه هستیم.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه استان اردبیل در سالن اختصاصی قابلیت های گردشگری استان، جاذبه های تاریخی، طبیعی و فرصت های سرمایه گذاری در این سالن به نمایش گذاشته می شود.

1