26 آوریل 2024 - 03:57
سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران عنوان کرد

تورهای تهرانگردی در سبد خانواده ها

29 دسامبر 2022 - 09:00 dsfr.ir/1f5u1

تورهای تهرانگردی در سبد خانواده ها
میثم رودکی
گردشگران خارجی در حال تهرانگردی در محوطه کاخ گلستان

سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: گردشگری ارزان برای شهروندان از مأموریت های ستاد گردشگری است و توانسته تورهای تهرانگردی را در سبد خانواده ها بگنجاند.

به گزارش «دنیای سفر» از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، نشست رونق اماکن گردشگری منطقه ۱۲ با حضور سرپرست ستاد گردشگری، مدیر موزه ملک، مدیر گردشگری و بافت تاریخی منطقه ۱۲ و رئیس موزه ملی ایران برگزار شد.

حجت الاسلام رضوان طلب رئیس موزه و کتابخانه ملک در این نشست مواردی در خصوص ایجاد فضای گردشگری به صورت متمرکز در محدوده منطقه ۱۲ با کمک شهرداری تهران برای شهروندان و ایجاد امکانات جدید جهت رونق بازدید و آشنایی علاقمندان به گردشگری از خانه ملک در بازار عنوان کرد.

همچنین در ادامه نشست امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهر تهران با اعلام اینکه گردشگری ارزان برای شهروندان از ماموریت های ستاد گردشگری است، گفت: شهرداری در این راستا در چند سال اخیر توانسته با ارائه خدمات، تورهای تهرانگردی را در سبد خانواده ها بگنجاند و از این رو ما آمادگی خود را جهت هر گونه حمایت و ایجاد بستر مناسب برای استفاده گردشگران اعلام می کنیم.

وی همچنین در ادامه اظهارکرد: با توجه با اینکه ستاد گردشگری در آینده نزدیک تبدیل به سازمان گردشگری و تفریحات خواهد شد، رسیدگی به امور اوقات فراغت و تفریحات شهروندان از وظایف جدی این سازمان خواهد شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،در پایان از موزه و کتابخانه ملک بازدید به عمل آمد.

1